PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia 5 letnie nie wystarcza ?

  • 21. Data: 2006-07-06 08:18:53
    Temat: Re: studia 5 letnie nie wystarcza ?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > Jeśli chodzi o uczelnie to idą na utrzymywanie kadry
    > profesorsko/doktorskiej która w duży stopniu nie nadaje sie do niczego.
    > Jak widze kto zostaje na uczelni to w 50 % są to osoby które na rynku
    > pracy nie mają większych szans na inne zatrudnienie - wniosek wysnuty na
    > podstawie tego kto na moim roku idzie na doktorat - porażka.

    duzo zalezy od uczelni/wydzialu.... na FTIMSie w Lodzi czesc osob to
    byli teoretycy, czesc praktycy. Dobrze miec takie spojrzenie na calosc
    problemu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 22. Data: 2006-07-06 08:40:49
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 06 Jul 2006 09:53:20 +0200, użyszkodnik Tomek
    <t...@v...pl> napisał:

    > no a co rozumiesz przez "sprzedaż" - tak zwanych przedstawicieli
    > handlowych - czyt. akwizytorów, czy prace w sklepie spożywczym.

    przede wszystkim kompatybilność w dół (tyczy się każej profesji) czyli
    zarówno planowanie strategii marketingowej jak i przysłowiowe
    zakasanie rękawów i bezpośrednie sprzedawanie produktu klientowi

    --
    futszaK
    601061867

  • 23. Data: 2006-07-06 08:40:53
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    > Przyznam, że mnie lekko zaczyna irytować, że za pieniądze z moich
    > podatków kształci się inżynierów na potrzeby zachodu dlatego uważam, że
    > studia powinny być płatne.

    nie tylko twoich podatkow.
    ale jest wolny rynek.
    kazdy robi co chce

  • 24. Data: 2006-07-06 08:43:48
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > no a co rozumiesz przez "sprzedaż" - tak zwanych przedstawicieli
    > handlowych - czyt. akwizytorów, czy prace w sklepie spożywczym.

    wszystko to sprzedaz ale przedst. handl. sprzedaje nie besposrednio towar
    ale posrednio (zawieranie umowy ),
    akwizytor i sklep spoz. na ogol bezposrednio .

  • 25. Data: 2006-07-06 08:47:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rs napisał(a):

    > nie tylko twoich podatkow.
    > ale jest wolny rynek.
    > kazdy robi co chce

    Nie, nie jest. Uczelnie, służba zdrowia etc dostają państwową kasę i
    zwyczajnie ją marnują w imię utopijnego hasła "każdemu po równo".

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 26. Data: 2006-07-06 09:30:36
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 6 Jul 2006 10:43:48 +0200, użyszkodnik "rs" <r...@w...pl>
    napisał:

    > wszystko to sprzedaz ale przedst. handl. sprzedaje nie besposrednio towar
    > ale posrednio (zawieranie umowy ),
    > akwizytor i sklep spoz. na ogol bezposrednio .

    nie sądzisz Drogi Przyjacielu że ma to akurat niewielkie znaczenie w
    praktyce ???

  • 27. Data: 2006-07-06 13:26:00
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Jaka paranoja?
    To cala prawda, napisz jakich inzynierow potrzebuja pracodawacy
    Taka sama sytuacja jest w Polsce, tez firmy szukaja inzynierow ale ja jakos
    tego nie dostrzegam
    To ze pojawiaja sie 2-3 oferty pracy to nie jest jeszcze zapotrzebowanie !!!
    Porownaj ilosc inzynierow konczacych studia a faktyczne zapotrzebowanie

  • 28. Data: 2006-07-07 09:12:23
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Legionnaire <l...@o...pl> wrote:
    > Bardzo pozytywne to co napisałeś. Jedyne sensowne rozwiązanie zatem
    > to iść się powiesić.

    nie. Jedyne sensowne rozwiązanie to zdobyć praktykę, zaczynając od mało
    atrakcyjnych - ale powiązanych z zawodem - stanowisk. Oraz uczyć się
    samodzielnie, ale to powinno być oczywiste dla każdego kto zabiera się
    za IT.

    B.

  • 29. Data: 2006-07-07 16:06:13
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT zasit pisze:
> [...]
    > Porownaj ilosc inzynierow konczacych studia a faktyczne zapotrzebowanie

    Histeryzujesz.

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    If you didn't get caught, did you really do it?

  • 30. Data: 2006-07-07 18:09:29
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    heheh jasne
    i tak wlasnie wyglada rozmowa na tej grupie
    zero konkretow
    :]
    odechciewa mi sie dzielic moimi doswiadczeniami i spostrzezeniami
    o profesjonalnym rynku pracy bedziemy mowic gdy rekrutacja beda zajmowac sie
    profesjonalisci