PracaGrupypl.praca.dyskusje › były pracodawca - kłopot

  • 1. Data: 2006-07-05 09:13:45
    Temat: były pracodawca - kłopot
    Od: "katarzyna" <B...@w...pl>

    Witam serdecznie grupowiczów!

    Mam problem z byłym pracodawcą, który namieszał mi trochę w życiorysie :-(

    Może powiem dlaczego namieszał:
    Dostałam 2 oferty pracy, ale szef- były pracodawca mnie za wszelką cenę
    przekonywał, żeby zosta u niego. Bo praca bardziej rozwijająca, bo
    ciekawsza... Przedstawił to na tyle zachęcająco, ze sie zgodziłam- dziś mogę
    powiedzie niestety.

    Rozmowy te odbyły sie w marcu 2006, prace zaczęłam od maja 2006. Pracowałam
    do końca czerwca. Dlaczego nie dłużej- otóż dowiedziałam się, że są wakacje,
    a projekt nad którym pracowałam jest chwilowo zawieszony (właśnie z powodu
    wakacji :-)). Ogólnie powodem mojego zwolnienia było "nieprzemyślenie
    projektu przez szefa".

    Teraz w moim cv wygląda to rewelacyjnie- nie pracowałam od października 05,
    nagle pracuje od maja do czerwca.

    1-wasze pytanie W co to ładnie ubrać na rozmowie i w cv i czy sie wogóle do
    tego przyznawać?
    2-gie pytanie Pierwsza umowę miałam na miesiąc i było w niej napisane ze
    jeżeli będę mieć przedłużoną dalej TO PRACODAWCA ZOBOWIĄZUJE SIE ZAWRZEĆ ZE
    MNĄ UMOWĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY Z PENSJĄ 2000 BRUTTO. Drugą umowę miałam
    znowu na miesiąc i niestety nie z pensją 2000 brutto.
    Czy mogę pracodawcę jakoś "zaskarżyć" - nie chodzi nawet o kase a tylko o
    nastraszenie.

    Dzięki za rady!

  • 2. Data: 2006-07-05 09:29:28
    Temat: Re: były pracodawca - kłopot
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 05-07-2006 o 11:13:45 katarzyna <B...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > 05,
    > nagle pracuje od maja do czerwca.
    >
    > 1-wasze pytanie W co to ładnie ubrać na rozmowie i w cv i czy sie wogóle

    A nie możesz napisać po prostu nieubranej prawdy? Co w tym złego?

> [...]
    > znowu na miesiąc i niestety nie z pensją 2000 brutto.
    > Czy mogę pracodawcę jakoś "zaskarżyć" - nie chodzi nawet o kase a tylko o

    Podpisałaś nową mimo tego zobowiązania, czyli IMO zgodziłas się na
    rezygnację z niego - a teraz chcesz się szarpać?
    Daruj sobie nerwów.

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-07-05 09:32:19
    Od: "katarzyna" <B...@w...pl>

    aha
    moze dodam jeszcze, że powszechną praktyką w tej firmie było "nagłe"
    zwalnianie pracowników (tych co mieli umowy na czas nieokreslony, bez
    odprawy, niby za porozumieniem stron) oraz częste zatrudnianie do jakiegoś
    kolejnego dziwneo projektu i zwalnianie właśnei po miesiacu lub 2.
    Oczywiście dowiedziałam sie tego pracując tam, a nie wcześniej!

  • 4. Data: 2006-07-05 11:06:39
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

> [...]
    > 05,
    > nagle pracuje od maja do czerwca.
    >
    > 1-wasze pytanie W co to ładnie ubrać na rozmowie i w cv i czy sie wogóle

    bez sensu, mozesz wyciac to z CV

> [...]
    > znowu na miesiąc i niestety nie z pensją 2000 brutto.
    > Czy mogę pracodawcę jakoś "zaskarżyć" - nie chodzi nawet o kase a tylko o

    chyba sad pracy bylby odpowiednim organem. ale sugeruje najpierw udac sie do
    prawnika i podpytac

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 5. Data: 2006-07-05 12:02:46
    Od: herakles <h...@b...pl>

    katarzyna wrote:

> [...]
    > znowu na miesiąc i niestety nie z pensją 2000 brutto.
    > Czy mogę pracodawcę jakoś "zaskarżyć" - nie chodzi nawet o kase a tylko o

    Może napisz gdzie i u kogo są takie praktyki.

  • 6. Data: 2006-07-06 16:07:45
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    Ja bym sie raczej nie chwalil taka przygoda. Faktycznie roznie moze to
    byc odebrane. Albo ze skaczesz z kwiatka na kwiatek, albo ze jestes
    cienka i cie wywalili. Nie musisz przeciez pisac w CV o wszystkim.