PracaGrupypl.praca.dyskusje › fliptim.com.pl

  • 1. Data: 2006-07-05 07:00:20
    Temat: fliptim.com.pl
    Od: "paw" <pawelekch@(SPAM)o2.pl>

    Witam
    Czy ktos z was pracowal /pracje w tej firmie ??
    Ciagle daja ogloszenia ze poszukuja SERVISANTA jestem ciekaw czy maja takie
    wymagania czy jest taka rotacja ...

  • 2. Data: 2006-07-05 10:21:10
    Temat: Re: fliptim.com.pl
    Od: "PiOtReK" <p...@s...postu>

    paw <pawelekch@(SPAM)o2.pl> rzekł(a):

    > Witam
    > Czy ktos z was pracowal /pracje w tej firmie ??
    > Ciagle daja ogloszenia ze poszukuja SERVISANTA jestem ciekaw czy maja takie
    > wymagania czy jest taka rotacja ...

    Wysłałem CV do nich w październiku zeszłego roku, zero odzewu, a ogłoszenia
    faktycznie regularnie pojawiają się...
    Chyba nie wcelowali z wymaganiami w stosunku do oferowanego wynagrodzenia...

  • 3. Data: 2006-07-05 12:04:08
    Od: herakles <h...@b...pl>

    SPAM wrote:

    > Witam
    > Czy ktos z was pracowal /pracje w tej firmie ??
    > Ciagle daja ogloszenia ze poszukuja SERVISANTA jestem ciekaw czy maja
    > takie wymagania czy jest taka rotacja ...
    To kwestia budżetu.

  • 4. Data: 2006-07-05 12:15:15
    Od: "paw" <pawelekch@(SPAM)o2.pl>

    Witam