PracaGrupypl.praca.dyskusje › student - umowa o dzieło

  • 1. Data: 2007-01-09 12:59:53
    Temat: student - umowa o dzieło
    Od: kobyla <o...@w...pl>

    Pracowałem w zeszłym roku na umowę o dzieło, zarobiłem parę tysięcy. Czy
    mogę wystąpić o częściowy zwrot podatku do US?, przy rozliczaniu sie?

  • 2. Data: 2007-01-09 13:11:42
    Temat: Re: student - umowa o dzieło
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu kobyla porozsypywal nastepujace haczki:
    > Pracowałem w zeszłym roku na umowę o dzieło, zarobiłem parę tysięcy. Czy
    > mogę wystąpić o częściowy zwrot podatku do US?, przy rozliczaniu sie?
    ROTFL
    Wystapic mozesz nawet o gwiazdke z nieba.
    Ogolnie to wypelniasz pita, liczysz wszystko i sprawdzasz czy masz
    nadplate, jestes na zero czy moze musisz cos doplacic.
    A w ogole to pl.soc.prawo.podatki
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-09 13:19:52
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    A screaming came across the sky, when kobyla wrote:

    > Pracowałem w zeszłym roku na umowę o dzieło, zarobiłem parę tysięcy. Czy
    > mogę wystąpić o częściowy zwrot podatku do US?, przy rozliczaniu sie?

    Oczywiście. "Wystąpisz o niego" przez obliczenie i złożenie rocznego pita;
    żaden inny oddzielny wniosek nie jest konieczny ani wręcz możliwy.

    (Pewnie wyjdzie, że dostaniesz 0,19*aktualna kwota wolna od podatku)

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

  • 4. Data: 2007-01-09 14:04:13
    Od: kobyla <o...@w...pl>

    Jarek Hirny napisał(a):

    > (Pewnie wyjdzie, że dostaniesz 0,19*aktualna kwota wolna od podatku)

    wielkie dzięki za odpowiedź
    właśnie nie wiedziałem ile mi sie będzie należeć zwrotu.

  • 5. Data: 2007-01-09 14:05:11
    Od: kobyla <o...@w...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > Ogolnie to wypelniasz pita, liczysz wszystko i sprawdzasz czy masz
    > nadplate, jestes na zero czy moze musisz cos doplacic.

    jak nie zrozumiałeś o co mi chodzi to mogłeś zapytać, a nie pisać jak
    jakiś oszołom.
    nie dziękuje za odpowiedź i nie pisz więcej takich pierdół.
    żegnam

  • 6. Data: 2007-01-11 16:32:32
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "kobyla" napisał
    > jak nie zrozumiałeś o co mi chodzi to mogłeś zapytać, a nie pisać jak
    > jakiś oszołom.
    > nie dziękuje za odpowiedź i nie pisz więcej takich pierdół.
    > żegnam

    kolego, daj sobie na luz
    on ci napisal dokladnie co i jak a ty go od oszolomow wyzywasz
    za moich czasow studenci wykazywali sie odrobina kultury
    pozdrawiam
    bizon

  • 7. Data: 2007-01-12 02:19:41
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Jarek Hirny napisał(a):

    > (Pewnie wyjdzie, że dostaniesz 0,19*aktualna kwota wolna od podatku)

    Czyli standardowe 520 zl czy cos w ten desen

  • 8. Data: 2007-01-12 08:07:16
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 09-01-2007 o 15:04:13 kobyla <o...@w...pl> napisał(a):

    > wielkie dzięki za odpowiedź
    > właśnie nie wiedziałem ile mi sie będzie należeć zwrotu.

    ale tylko pod warunkiem, że były takie zaliczki.... a jak się rozliczysz z
    żoną to możesz dostać też więcej... no i masz jeszcze odliczenia, a my nie
    wróżki i nie wiemy dokładnie ile zarobiłeś, jakie były zaliczki itd.

  • 9. Data: 2007-01-12 08:09:11
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 09-01-2007 o 15:05:11 kobyla <o...@w...pl> napisał(a):

    > jak nie zrozumiałeś o co mi chodzi to mogłeś zapytać, a nie pisać jak
    > jakiś oszołom.

    no przecież odpowiedział Ci na pytanie o zwrot podatku, a co, spodziewałeś
    się odpowiedzi, że "tak, urząd wypłaci Ci 2000zł"?

    > nie dziękuje za odpowiedź i nie pisz więcej takich pierdół.
    > żegnam

    sam piszesz pierdoły, pozwól, że odpowiem na Twoje pytanie:

    -----------------------------

    Tak
    -----------------------------

    a teraz się obraź jak dziecko, że nie umiesz zadać pytania.

  • 10. Data: 2007-01-12 12:37:57
    Od: "c" <e...@w...pl>

    > Użytkownik "kobyla" napisał
    >
    > kolego, daj sobie na luz
    > on ci napisal dokladnie co i jak a ty go od oszolomow wyzywasz
    > za moich czasow studenci wykazywali sie odrobina kultury

    Jak Pana czasy minęły i nie przyznaje się Pan do młodszych ludzi i z taka z Pana
    elyta, to proszę udać się
    na wieczny spoczynek, a nie dowcipkować z kolegi.