PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wot logika

  • 1. Data: 2007-01-09 10:17:31
    Temat: Wot logika
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    W debacie budzetowej w Senacie pani senator z PiS (a jakze) stwierdzila
    wlasnie, ze obnizanie kosztow pracy, to obnizanie plac.

    Wymieklem.

    sz.

  • 2. Data: 2007-01-09 10:51:17
    Temat: Re: Wot logika
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 11:17:31 +0100, szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    w <envqaj$1bp$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > W debacie budzetowej w Senacie pani senator z PiS (a jakze) stwierdzila
    > wlasnie, ze obnizanie kosztow pracy, to obnizanie plac.
    >
    > Wymieklem.

    Phi, kiedyś była debata na temat powierzchni supermarketów, na jaka ma
    przypadać jeden czytnik kodów kreskowych podający cenę.
    I jakas inteligentna powiedziała, że 100m^2 to za dużo, bo według jej
    wyliczeń klient musiałby przejść 50m żeby sprawdzić cenę.

    > sz.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-01-09 12:05:22
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:envqaj$1bp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W debacie budzetowej w Senacie pani senator z PiS (a jakze)
    > stwierdzila wlasnie, ze obnizanie kosztow pracy, to obnizanie plac.

    Dużo się nie pomyliła, bo obniżanie kosztów pracy to na pewno nie podwyższanie
    płac :)

    e.

  • 4. Data: 2007-01-09 12:06:05
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 09.01.2007, o godzinie 11.17.31, na pl.praca.dyskusje, szomiz
    napisał(a):

    > W debacie budzetowej w Senacie pani senator z PiS (a jakze) stwierdzila
    > wlasnie, ze obnizanie kosztow pracy, to obnizanie plac.
    >
    > Wymieklem.

    Ale to logiczne jest.
    Pracodawca Ci obniży płacę i dzięki temu będzie miał niższe koszty pracy.
    :)
    A możesz podać ten... no... kontekst?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2007-01-09 13:31:02
    Od: "Zirhan" <z...@g...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eo00bu$30r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wiadomości news:envqaj$1bp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dużo się nie pomyliła, bo obniżanie kosztów pracy to na pewno nie

    Ale można zmniejszyć podatek dochodowy i ZUS i przeznaczyć tę sumę na
    podwyżki płac. Państwo i tak je zabierze później w formie podatków na
    towary, ale wzrośnie siła nabywcza społeczeństwa, a to rozkręci gospodarkę.

    Zirhan

  • 6. Data: 2007-01-09 16:11:06
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 9 Jan 2007 13:06:05 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ale to logiczne jest.
    > Pracodawca Ci obniży płacę i dzięki temu będzie miał niższe koszty pracy.
    > :)

    Tak, wiec zaproponujmy, zeby panstwo koszty pracy zwiekszylo! Wtedy bedzie
    wiecje kasy dla niego, a pracodawcy podniosa nam place! :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2007-01-19 08:08:18
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 09 Jan 2007 14:31:02 +0100, Zirhan wrote:

    > Ale mo?na zmniejszyae podatek dochodowy i ZUS i przeznaczyae t? sum? na
    > podwy?ki p?ac. Pa?stwo i tak je zabierze póOEniej w formie podatków na
    > towary, ale wzro?nie si?a nabywcza spo?ecze?stwa, a to rozkr?ci gospodark?.

    tyle ze zanim gospodarka sie rozkreci to juz zmieni sie rzad i zaslugi za
    rozkrecenie gospodarki przypisza sobie inni, a obecnie rzadzacym chodzi o
    znalezienie rozwiazan doraznych i rzucenie klod pod nogi nastepca...

    --
    futszaK
    0601061867

  • 8. Data: 2007-01-22 13:46:32
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 09.01.2007, o godzinie 17.11.06, na pl.praca.dyskusje, Kapsel
    napisał(a):

    > Tak, wiec zaproponujmy, zeby panstwo koszty pracy zwiekszylo! Wtedy bedzie
    > wiecje kasy dla niego, a pracodawcy podniosa nam place! :D

    Najlepiej dla państwa będzie (i dla nas oczywiście) jak podatki będą
    wynosiły 100%. :) My będziemy dużo zarabiać, a państwo będzie miało cały
    PKB na wydawanie na BWS (Bardzo Ważne Sprawy). :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*