PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ujawnianie zarobków [bylo]

  • 1. Data: 2007-01-09 15:09:51
    Temat: Ujawnianie zarobków [bylo]
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Witam,

    na p.r.kraków pojawiło się ogłoszenie o "Fajna praca w MARKETINGU - 1/2
    etatu, osoba aktywna i kreatywna" więc grzecznie się na grupie zapytuję
    ile? Oczywiście zero odpowiedzi.

    Powiedzcie mi, jaki sens jest w ściąganiu na rozmowę o pracę kogoś, by
    ten się dowiedział, że spooooko, faaajna ta praca, ale za 800zł, albo
    "jakoś się dogadamy"...
    Ja się nie chcę dogadywać, ja chcę wiedzieć ile jestem dla nich warta!
    Przecież chyba wiedzą ile mają na to kasy...

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 2. Data: 2007-01-09 15:41:08
    Temat: Re: Ujawnianie zarobków [bylo]
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 09 Jan 2007 16:09:51 +0100, Sadika <o...@b...pl>
    w <eo0bei$lmd$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Powiedzcie mi, jaki sens jest w ściąganiu na rozmowę o pracę kogoś, by

    Sesn jest taki, że firmy nic to nie kosztuje.

> [...]
    > Ja się nie chcę dogadywać, ja chcę wiedzieć ile jestem dla nich warta!
    > Przecież chyba wiedzą ile mają na to kasy...

    ...ale zawsze jeleń/łania mogą zażądać mniej, prawda?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-01-09 15:57:45
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):
    > ...ale zawsze jeleń/łania mogą zażądać mniej, prawda?

    No mogą, ale wiesz, to jest chyba typowo polska mentalność...

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 4. Data: 2007-01-09 16:01:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Sesn jest taki, że firmy nic to nie kosztuje.

    > ...ale zawsze jeleń/łania mogą zażądać mniej, prawda?

    Tylko, ze jak firma szuka jeleni a nie pracownikow, to ja bym tam raczej
    nie szedl....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2007-01-09 16:07:14
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    > Tylko, ze jak firma szuka jeleni a nie pracownikow, to ja bym tam raczej
    > nie szedl....

    Ot co.

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 6. Data: 2007-01-09 17:06:26
    Od: "Zirhan" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Sadika" <o...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja się nie chcę dogadywać, ja chcę wiedzieć ile jestem dla nich warta!
    > Przecież chyba wiedzą ile mają na to kasy...

    Moja znajoma była raz na bardzo specyficznej rozmowie. Dwaj Panowie,
    właściciele firmy nudzili się i wpadli na pomysł, żeby sobie panienki
    pooglądać. Dali ogłoszenie. Przyszło ponad tysiąc CV ze zdjęciami. Wybrali
    kilkaset najładniejszych i po kilkanaście dziennie przyjeżdżało do nich. Ich
    to nic nie kosztowało, a rozrywkę mieli!

    Zirhan

  • 7. Data: 2007-01-09 18:50:44
    Od: "Marek Czepil" <e...@s...pl>

    Zirhan napisał, że:

> [...]
    > Wybrali kilkaset najładniejszych i po kilkanaście dziennie
    > przyjeżdżało do nich. Ich to nic nie kosztowało, a rozrywkę mieli!

    "Ponad tysiąc CV"? Na jakie stanowisko?

    Marek Czepil

  • 8. Data: 2007-01-09 20:29:13
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    > na p.r.kraków pojawiło się ogłoszenie o "Fajna praca w MARKETINGU - 1/2
    > etatu, osoba aktywna i kreatywna" więc grzecznie się na grupie zapytuję
    > ile? Oczywiście zero odpowiedzi.

    Bo szukają frajerów za najniższą !!! Po trzech miesiącach jak nikt się nie
    głosi napiszą że 1000 brutto. W Polsce to wogóle jest to jakieś chore.
    Miałem się starać o prace 200 km od mojego miasta i pytam w zgłoszeniu ile
    mogę się spodziewać ...i do dzisiaj odpowiedzi nie ma.

  • 9. Data: 2007-01-09 20:39:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo0bei$lmd$1@nemesis.news.tpi.pl Sadika <o...@b...pl>
    pisze:

    > na p.r.kraków pojawiło się ogłoszenie o "Fajna praca w MARKETINGU - 1/2
    > etatu, osoba aktywna i kreatywna" więc grzecznie się na grupie zapytuję
    > ile? Oczywiście zero odpowiedzi.
    Brak odpowiedzi to też odpowiedź.

    Jotte

  • 10. Data: 2007-01-10 08:04:13
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > i pytam w zgłoszeniu ile
    > mogę się spodziewać ...i do dzisiaj odpowiedzi nie ma.

    podpowiem, że następnym razem wpisać swoją propozycję, np. jako kwotę minimalnie
    przez siebie akcetowalną a póxniej jak już będzie trwać rozmowa to być rzeczowym i
    konkretnym. W momencie negocjacji płacowych zaznaczyć że kwota podana w ofercie
    dotyczyła jedynie minimum za jakie jestes sie w stanie związać z daną firmą,
    natomiast ty chciałbyś w tym momencie porozmawiać o szczegółach i konkretach.

    Może i jesteś wbitnym specjalistą, pracodawcy będzie bardzo zalezec na twojej
    kandydaturze itd.
    IMHO twoja oferta zabrzmiała w stylu "jestem ok, twierdzę że potrafię to, tamto i
    jeszcze owamto, co w takim razie mi dacie za moją wiedzę". A tutaj potrzeba konkretu
    - "umiem to to i tamto, spodziewam się u was robic siamto owamto i miec z tego tytułu
    dochód w wysokości X. Jestem otwarty na naszą współpracę i z przyjemnością wezme
    udział w spotkaniu rekrutacyjnym"

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*