PracaGrupypl.praca.dyskusje › spis powszechny

  • 1. Data: 2011-04-28 08:53:17
    Temat: spis powszechny
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu wie coś na temat spisu powszechnego?
    podobno jest obowiązkowy, a jak nie wypełnię w internecie to poddany zostanę
    jakiejś karze...
    Ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2011-04-28 10:01:56
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    > czy Ktoś tu wie coś na temat spisu powszechnego?
    > podobno jest obowiązkowy, a jak nie wypełnię w internecie to poddany zostanę
    > jakiejś karze...
    > Ktoś coś wie?

    Dekapitacja. Standardowy wyrok, gdy w grę wchodzi zarzut o krnąbrność
    czwartego stopnia.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2011-04-28 10:33:42
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 12:01:56 +0200, Mich@l napisał(a):

    > Dekapitacja. Standardowy wyrok, gdy w grę wchodzi zarzut o krnąbrność
    > czwartego stopnia.

    I poszatkowanie jajcarnią.

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2011-04-28 10:55:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identifikator: 20040501 napisa?(a):

    > czy Ktoś tu wie coś na temat spisu powszechnego?
    > podobno jest obowiązkowy, a jak nie wypełnię w internecie to poddany zostanę
    > jakiejś karze...
    > Ktoś coś wie?

    Tak.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2011-04-28 11:03:01
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Mich@l wrote:

    > Dekapitacja. Standardowy wyrok, gdy w grę wchodzi zarzut o krnąbrność
    > czwartego stopnia.

    Koszałki waćpan opowiadasz. Nie czwartego a drugiego za co jeno 10 wiosen w
    durszlaku przyznają. Z kumotrami o kobiałkach można tam pogadać.
    yamma

  • 6. Data: 2011-04-28 11:38:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Tak.

    to dlaczego ja nic nie wiem? gdzie to puszczali, w TVNie?

  • 7. Data: 2011-04-28 12:02:08
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > to dlaczego ja nic nie wiem? gdzie to puszczali, w TVNie?

    tak, lecz jak słyszałem TVN do Pacanowa nie dochodzi...

    Lemat

  • 8. Data: 2011-04-28 12:41:16
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-28 13:03, yamma pisze:

    > Koszałki waćpan opowiadasz. Nie czwartego a drugiego za co jeno 10 wiosen w
    > durszlaku przyznają. Z kumotrami o kobiałkach można tam pogadać.
    > yamma

    Jednak będę upierał się przy swojej tezie. Znajomy szyszkownik z kręgów
    zbliżonych do kół dobrze poinformowanych mówił mi w sekrecie że to
    jednak czwarty stopień.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 9. Data: 2011-04-28 13:28:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identifikator: 20040501 napisa?(a):

    > to dlaczego ja nic nie wiem? gdzie to puszczali, w TVNie?

    Nieinteresujesz sie co sie w Kraju dzieje? Zlym Polakiem jestes ;P

    j.

  • 10. Data: 2011-05-02 19:59:22
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    ale to co oni w tym internecie chca spisywac? strony www?
    google im nie działa? moze jeszcze recznie beda to spisywac?
    dzizas co za naród