PracaGrupypl.praca.dyskusje › spis powszechny

  • 11. Data: 2011-05-08 14:59:41
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 2 May 2011 21:59:22 +0200, vvvvvv napisał(a):

    > ale to co oni w tym internecie chca spisywac? strony www?

    Piszących nad postem zamiast pod. +1.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2011-05-09 13:16:10
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2011-04-28 13:03, yamma pisze:

    > Koszałki waćpan opowiadasz. Nie czwartego a drugiego za co jeno 10
    > wiosen w durszlaku przyznają. Z kumotrami o kobiałkach można tam pogadać.

    a potem wydalenie z Szuflandii

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    "Przysięgam Polakom, że każdego kto będzie chciał podnieść podatki,
    osobiście wyrzucę z rządu."
    Donek 2007

  • 13. Data: 2011-05-09 13:26:11
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > a potem wydalenie z Szuflandii

    z szuflandii to wyleciałem jeszcze za czasów Politechniki W.

  • 14. Data: 2011-05-09 16:24:20
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > z szuflandii to wyleciałem jeszcze za czasów Politechniki W.

    DG dla Każdego!