PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalizacja w IT

  • 1. Data: 2004-08-25 17:37:45
    Temat: specjalizacja w IT
    Od: "pafcio" <p...@m...pl>

    Witam!
    W czym najlepiej sie specjalizowac w informatyce zeby potem latwo zalapac
    dobrze platna prace? :)

    Pozdrawiam
    Pafcio

  • 2. Data: 2004-08-25 17:54:30
    Temat: Re: specjalizacja w IT
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > W czym najlepiej sie specjalizowac w informatyce zeby potem latwo
    > zalapac dobrze platna prace? :)

    Np. SAP

  • 3. Data: 2004-08-25 18:16:04
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    ORACLE i całe otoczenie?

  • 4. Data: 2004-08-25 19:19:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 19:37:45 +0200, "pafcio" <p...@m...pl> wklepał(-a):

    >Witam!
    >W czym najlepiej sie specjalizowac w informatyce zeby potem latwo zalapac
    >dobrze platna prace? :)

    W doświadczeniu zawodowym.

  • 5. Data: 2004-08-26 04:37:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    pafcio <p...@m...pl> zapodał(a):
    > Witam!
    > W czym najlepiej sie specjalizowac w informatyce zeby potem latwo zalapac
    > dobrze platna prace? :)

    Kiedyś myślałem, że w jednym temacie (np. konkretna baza danych...).
    Po 2 latach pracy zawodowej wychodzę z założenia, że o wszystkim
    trzeba mieć pojęcie + konkretny 'konik' :-))
    Ja bym polecił coś z sieci bezprzewodowych + dobre systemy BD.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-08-26 07:13:35
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > Witam!
    > W czym najlepiej sie specjalizowac w informatyce zeby potem latwo zalapac
    > dobrze platna prace? :)

    Cala informatyka zwiazana z telekomunikacja (nie mylic ze znana polska firma
    ktorej raczej nikt nie lubi poza pracownikami na wyzszych stanowiskach)

    SLaw

  • 7. Data: 2004-08-26 09:24:13
    Od: "seb" <v...@s...pf.pl>

    > Witam!
    > W czym najlepiej sie specjalizowac w informatyce zeby potem latwo zalapac
    > dobrze platna prace? :)

    we wszystkim

  • 8. Data: 2004-08-26 10:57:15
    Od: misiek <m...@n...pl>

    pafcio wrote:

    > Witam!
    > W czym najlepiej sie specjalizowac w informatyce zeby potem latwo zalapac
    > dobrze platna prace? :)

    AS/400?

  • 9. Data: 2004-08-26 10:59:55
    Od: misiek <m...@n...pl>

    seb wrote:

    > we wszystkim

    w temacie pisze "specjalizowac...", pozatym znasz specjaliste we
    wszystkim???

  • 10. Data: 2004-08-26 12:10:03
    Od: "alex" <p...@p...onet.pl>

    1. Doswiadczenie
    2. Ogolna wiedza ze wszsytkiego
    3. Jedna wybrana dziedzina w zaleznosci od upodoban (programowanie,
    projektowanie, bazy danych, administrowanie - bez roznicy)

    alex