PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie na kierowniczym stanowisku w miedia markt...

  • 1. Data: 2004-08-25 18:25:22
    Temat: wynagrodzenie na kierowniczym stanowisku w miedia markt...
    Od: "Rafał S." <p...@t...pl>

    Cześć,

    Czy ktoś z Was orientuje się może, jakiej pensji można oczekiwać w media
    markt na stanowisku kierownika działu? Czy jest to w goóle stanowisko godne
    uwagi?

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
    Rafał

  • 2. Data: 2004-08-25 20:24:32
    Od: "best_artur" <b...@p...onet.pl>

    Zależy w jakim mieście, np. w wawie ok. 1700 zł, ale nie wiem czy
    netto/brutto.

  • 3. Data: 2004-08-26 07:11:17
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    Użytkownik "best_artur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zależy w jakim mieście, np. w wawie ok. 1700 zł, ale nie wiem czy
    > netto/brutto.

    heh brutto czy netto to raczej dosyc mocno istotna informacja ;)

    SLaw

  • 4. Data: 2004-08-26 07:42:45
    Od: "best_artur" <b...@p...onet.pl>

    Musisz przyjąć, że kwota którą podałem jest orientacyjna, jeśli brutto to
    raczej na okresie próbnym. Jeśli masz rozmowe z pracodawcą i niechcesz
    'przestrzelić' stawki to popytaj jeszcze.

  • 5. Data: 2004-08-26 10:12:11
    Od: "Grzegorz " <g...@g...pl>

    1700 netto, czy brutto. nie za malo?

  • 6. Data: 2004-08-26 12:32:20
    Od: "best_artur" <b...@p...onet.pl>

    Kwota jest orientacja. Zależy ile wynegocjujesz z pracodawcą w trakcie
    rozmowy kwalifikacyjnej. Oczywiście możesz powiedzić 5 000 zł, jeśli się
    zgodzą, to ok.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2004-08-30 20:32:54
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Wydaje mi sie ze kwota 1700 netto...
    Ale glowy nie dam...
    Moze to byc 1700 brutto+ premie z marzy od stoiska

    Konrad-=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl