PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista - pytanie

  • 1. Data: 2004-03-16 10:33:12
    Temat: specjalista - pytanie
    Od: starek <s...@p...onet.pl>

    czy wypada mi starac sie o stanowisko specjalisty w pewnym duzym banku,
    jesli nie mam doswiadczenia, ale w ogloszeniu nie wymagaja doswiadczenia?
    wiekszosc wymagan spelniam, bo wydaje mi sie ze specjalista to ktos kto ma
    doswiadczenie :)
    starek

  • 2. Data: 2004-03-16 12:33:52
    Temat: Re: specjalista - pytanie
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    staraj się. A może ci się powiedzie? Każdy z nas kiedyś zaczyna i dopiero w
    dalszym rozwoju uzyskuje coraz większe doświadczenie
    powodzenia
    gromax

  • 3. Data: 2004-03-16 19:13:28
    Od: starek <s...@p...onet.pl>

    > staraj się. A może ci się powiedzie? Każdy z nas kiedyś zaczyna i dopiero w
    > dalszym rozwoju uzyskuje coraz większe doświadczenie
    > powodzenia
    > gromax

    ok, zatem bede probowal :)
    dzieki za slowa otuchy