PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakies doswiadczenie z ta firma ? (www.praca.n-s.pl)

  • 1. Data: 2004-03-16 10:07:49
    Temat: jakies doswiadczenie z ta firma ? (www.praca.n-s.pl)
    Od: uzi4u_spymac <uzi4u@catch_spymac.com>

    Witam !

    ukazało się ogłoszenie na www.praca.n-s.pl

    koleżanka jest tym zianteresowana z drugiej strony jednak nie
    chciałaby tracić czasu niepotrzebnie na firmy popierdółki

    może ktoś z Was wie kto to się ogłasza i może ma jakieś doświadczenie
    z tą firmą i zechciałby się podzielić ????

    uważać na nich i omijać z daleka czy może zaufac im ?

    jak sądzicie ???

    g.

  • 2. Data: 2004-03-16 10:48:50
    Temat: Re: jakies doswiadczenie z ta firma ? (www.praca.n-s.pl)
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Może marudzę jednak sprzedaż (wycieczek, ubezpieczeń, kredytów bankowych )+
    opieka i dbanie o estetykę biura jakoś zalatuje mi mydło i powidło czyli
    marnie. Fakt wszystkie dotyczą sprzedaży usług, jednak osobiście bym sobie
    to darowała.
    Poza tym zobacz co potrzebują do rozmowy kwalifikacyjnej? Praktycznie
    żadnych umiejętności, a o doświadczeniu masz tylko 500 znaków.

    P.S. to jest moje bardzo subiektywne zdanie - podkreślam.

    --
    Kasik
    GG: 243137