PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: "Koziorozec" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Tue, 18 Oct 2005 17:20:30 +0200
    <diofsb$hsf$1@inews.gazeta.pl> <dioqo5$9vi$1@dami.com.pl>
    <f...@r...com> <dios32$784$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@r...com> <diq8j1$kk4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <diqe3k$13j$2@inews.gazeta.pl> <diqhop$hk1$2@news.dialog.net.pl>
    <diqkbe$lrd$1@inews.gazeta.pl> <diqna0$mjl$1@news.dialog.net.pl>
    <diqnsn$4l5$1@inews.gazeta.pl> <dir87v$45n$1@news.dialog.net.pl>
    <diu7tf$qc6$3@atlantis.news.tpi.pl> <diu8o9$ni3$2@news.dialog.net.pl>
    <diua7b$6d3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dj0oni$96n$1@inews.gazeta.pl>
    <dj141d$40d$1@inews.gazeta.pl> <dj1a0l$oro$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...eu.org>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości

    > Ten kto go karmi będzie jej potrzebował bardziej...

    Jasne. Sam będzie korzystał, a chorego zagłodzi na śmierć.
    Zastanów się, co piszesz!
    Taka osoba chora wymaga między innymi rehabilitacji ze względu
    na nieporuszanie się, a więc problemy z zanikiem mięśni.
    Kobieta, którą znam, a która nie pracuje, bo cały czas zajmuje
    się dzieckiem-warzywkiem - jak pójdzie do pracy, to kto się
    zajmie jej dzieckiem przez 24 godziny na dobę? Ile musiałaby
    zapłacić dwóm osobom, które pracowałyby na zmianę przy jej
    dziecku? Jaką ma pewność, że te osoby miałyby tyle cierpliwości
    do jej dziecka, co ona? Że potrafiłyby przewijać 18-letniego
    chłopca, że nie ignorowałyby jego dźwięków, którymi on w jakiś
    sposób próbuje dać znać o sobie?

    > To po co poruszasz temat?

    A bo nie wolno?

    > Swoją drogą zdajesz sobie sprawę, że faktycznie jesteśmy zasranym
    > krajem bo nie potrafimy rozwiązać problemu sprzątania psioch kupech
    > z chodników. Wczoraj widziałem zdjecia kolegi z Nowego
    > Yorku. Bardzo podobala mi sie tabliczka, ze za nieposprzatanie psiego
    > gowienka dostaje sie tam 1000 USD mandaciku.

    Wiesz co? Do tego nie trzeba zarządzeń, ustaw, rozporządzeń itp. itd.
    Do tego potrzeba KULTURY OSOBISTEJ, a o to każdy musi zadbać
    ucząc, np. swoje dziecko i sam dając oprzykład, np. nie wyrzucać
    reklamówek wyborczych ze skrzynki pocztowej na podłogę,
    'no bo przecież i tak jest dozorca i on to posprząta, a dzięki temu ja
    mu daję pracę' :\ (Immona dostaje czkawki ;>>> ).

    --
    Koziorozec