PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-18 16:35:20
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koziorozec napisał(a):

    > Jasne. Sam będzie korzystał, a chorego zagłodzi na śmierć.
    > Zastanów się, co piszesz!
    > Taka osoba chora wymaga między innymi rehabilitacji ze względu
    > na nieporuszanie się, a więc problemy z zanikiem mięśni.
    > Kobieta, którą znam, a która nie pracuje, bo cały czas zajmuje
    > się dzieckiem-warzywkiem - jak pójdzie do pracy, to kto się
    > zajmie jej dzieckiem przez 24 godziny na dobę?

    Sam się zastanów co piszesz... Właśnie tej kobiecie należy
    się wypłata za pracę jaką wykonuje na rzecz tego dziecka.
    Bez niej - bez względu na to jaką by to dziecko miało rente -
    ono nie przeżyje...

    > A bo nie wolno?

    Och... Nie zauważyłem, że kuzyn Kalego z Waćpana ;P

    > Wiesz co? Do tego nie trzeba zarządzeń, ustaw, rozporządzeń itp. itd.
    > Do tego potrzeba KULTURY OSOBISTEJ, a o to każdy musi zadbać
    > ucząc, np. swoje dziecko i sam dając oprzykład, np. nie wyrzucać
    > reklamówek wyborczych ze skrzynki pocztowej na podłogę,
    > 'no bo przecież i tak jest dozorca i on to posprząta, a dzięki temu ja
    > mu daję pracę' :\ (Immona dostaje czkawki ;>>> ).

    Nic tak nie wspomaga rozwoju kultury jak nieuchronne mandaty za jej
    swiadome lekcewazenie ;)

    j.