PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
  • Data: 2003-07-16 20:23:52
    Temat: Re: seks
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> writes:

    > Co do Twojej wypowiedzi - ja takich osob nie znam, jak dotad tez nikt sie
    > nie zglosil

    nie dziwne, ze nie znasz, przeciez jak sama pisalas obracasz sie w
    srodowisku ludzi "przyzwoitych" ale wystarczy udac sie na np. targi
    erotyczne wenus - tam ich bedzie co najmniej kilka setek.

    plus wszystkie agencje towarzyskie.

    ci ludzie nie sa jakimis ostatnimi idiotami i nie odpowiedza na
    "oferte" pracy, ktora jest jawna prowokacja.

    ja tez sobie moge zamiescic tutaj posta "niech sie zglosa wszyscy, co
    sa managerami" - poczem, jak nie odpisze nikt, wyvciagnac wniosek, ze
    managerow w polsce to albo nie ma, albo prawie nie ma.

    co sa warte takie wnioski?
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net