PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: [OT] Re: seks
  • Data: 2003-07-17 14:06:33
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    >Mylisz się w 100 procentach. Pogląd, że uprawienie seksu na żywo przed
    >kamerą jest nieprzyzwoite nie jest moim prywatnym pogldem i proszę takich
    >rzeczy nie wciskać.

    Jesli nie jest to twoj poglad, to dlaczego tak o niego walczysz???

    >Jest to pogląd podzielany przez zdecydowaną większość
    >osób (...)

    Alez oczywiscie nie masz pojecia, co o tym sadzi zdecydowana wiekszosc osob.
    Jestem nawet pewien, ze nie pytales o to nawet 51% osob. Dlaczego wiec ferujesz
    takie kategoryczne wyroki???
    No chyba, ze osobiscie poznales zdanie przynajmniej 10mln doroslych osob w
    Polsce (jako ze ogloszenie dotyczy tego terenu). Wtedy zwracam honor :)))
    --
    - Maciej Kulawik ----------------