PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
  • Data: 2003-07-17 14:17:44
    Temat: Re: seks
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał(a):

    > W demokracji wszystko, co nie jest zabronione jest dozwolone, czyż nie ?

    Owszem, ale w społeczeństwie demokratycznym obowiązują jeszcze pewne moralne
    normy, przyzwoitośc, troska o dobro ogółu. To właśnie różni społeczeństwo
    demokratyczne od socjalistycznego, gdzie wszystko wszystkim wisi.

    > To chyba najbardziej oględna regułka jaką widziałem - wszystko można pod to
    > podciągnąć. Sądząc chociażby po wyrokach sądowych, jakie zapadają w tym
    > kraju, większość naruszeń prawa w tym kraju nosi charakter 'niskiej
    > szkodliwości społecznej', a więc tym samym, reguły współżycia społecznego -
    > o ile są naruszane - są naruszane w niewielkim stopniu. Można więc
    > powiedzieć, że ogłoszenie, które wzbudziło takie kontrowersje, również nosi
    > znamiona niskiej szkodliwości społecznej. ;-)

    Owszem, zgadzam się, jeśli jedno, to szkoda niewielkia. Może i w tym wypadku
    naruszenie współżycia społecznego nie było znaczące. Ale naprawdę nie można
    takich ofert kierować na inne listy - przecież list o tej tematyce jest
    masa, gdzie problem.