PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: [OT] Re: seks
  • Data: 2003-07-17 15:09:18
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bf6d1r$t7m$1@inews.gazeta.pl...
    <cut>
    > Cytuję:
    >
    > // -----------

    > na
    Jest

    > moze i nieprzyzwoite ale dopuszczalne prawnie

    <cut>
    A nie pomyslales ze slowko moze nadaje zupelnie inny sens zdaniu? To
    przypuszczenie, ew pytanie retoryczne, a ja bym to zinterpretowal jako
    'moze' mocno powatpiewajace w sens tego co po owym 'moze' jest.
    Na pewno nie ma tam zgody z twoja kwestia - to raczej konstrukcja jezykowa
    majaca na celu zaprzeczenie. Ale moze sie myle:)
    /p