PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: [OT] Re: seks
  • Data: 2003-07-17 13:53:58
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > nauczylam sie, ze moralnosci sa rozne. prawie kazdy ma inna - jesli
    > wejsc w szczegoly.
    > podobnie z przyzwoitoscia.
    >
    > juz sama ta dyskkusja powinna ci wlasnie uzmyslowic to.

    Jakie różne moralności - zlituj się, kobito. Jeden ma moralność że wolno
    kraść, a drugi że nie wolno czy jak ?

    Wszyscy chodziliśmy do szkoły, odebraliśmi od rodziców jakieś wychowanie i
    chyba wiemy co wypada robić, a co nie. Uprawianie seksu na żywo jest na
    pewno niemoralne i nieprzyzwoite. Nie zmam "moralności", która by na to
    przyzwalała. Żeby być precyzyjnym - takie rzeczy bywały - ale nie w celu
    wywoływania podniecenia u oglądających.

    > jesli chodzi o moderowanie - raczej nie.
    > moderator ci juz napisal - TO ogloszenie bylo jak najbardziej zgodne z
    > jego poczuciem przyzwoitosci oraz regulami FAQ, TOBIE zas sie nie podobalo.

    Ale może wypowiadaj się w swoim imieniu.

    > skoro wymagasz, aby ktos moderowal zgodnie z TWOIM poczuciem
    > przyzwoitosci, musisz go sprecyzowac i okreslic, oraz przekonac
    > wiekszosc grupowiczow do tego.

    Zlituj się, brak przyzwolenia na uprawianie seksu na zywo jest MOJĄ
    moralnością - na jakim tym świecie żyjesz ?