PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
  • Data: 2003-07-17 15:00:29
    Temat: Re: seks
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@r...pl napisał(a):

    > dzialam dokladnie zgodnie ze swoimi (choc nie *Twoimi*) przekonaniami.
    > niestety (dla Ciebie) zgodenie z nimi calkiem swiadomie puscilem
    > oferte o sexie na zywo.
    > Nie potrafisz tego zrozumiec?

    Rozumiem doskonale (wbrem pozorom). Sam piszesz, że w moderowaniu oprócz
    formalnej poprawności stosujesz jednak jakieś normy (domniemywam, że pewne
    rzeczy puszczasz a inne nie). Moim zdaniem taką uniwersalną, stosowanę także
    w prawie normą, jest zgodność z zasadami współżycia społecznego.

    Bardzo cię proszę, nie wmawiaj mi uprawianie seksu na żywo jest "normalne"
    czy "moralne" - zachowaj niezależność poglądów (mam na myśli koleżankę
    Ninę). Żyjemy w XXI wieku, a nie w czasach hippisów. To przeszłość.