PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy ?

  • 1. Data: 2004-09-01 14:09:52
    Temat: rozwiazanie umowy ?
    Od: "DreamCaster" <b...@b...pl>

    Witam,

    mam pytanie kiedy moge rozwiazac umowe z winy pracodawcy. Czy jezeli zalega
    z wynagrodzeniem mam taka mozliwosc ? Pobory powinny wplynac do 10.sierpnia
    a do dzis ich nie mam ? jak mam postapic w takiej sytuacji ? Pracodawca
    dysponuje licznym wsparciem prawnym stad moje obawy

    pozdr,

  • 2. Data: 2004-09-01 19:49:26
    Temat: Re: rozwiazanie umowy ?
    Od: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>

    niezwlocznie rozwiazac umowe z powodu ciezkiego naruszenia podstawowych
    obowiazków wobec pracownika. art 55 okt 1.1; powiadomic prokurature mogą
    zamknąc ich na 5 lat.; powiadomić PIP-ukaraja dyrektora.
    Art 55 paragraf 3. Rozwiazanie umowy o pracę z przyczyn okreslonych w
    paragrafie 1.1 pociaga za sobą skutki, jakie przepisy prawa wiążą z
    rozwiazaniem umowy przez pracodawce za wypowiedzeniem.
    Krótko: wypowiadając umowę powodujemy, że to zakład pracy nas zwalnia.
    Nalżeży sie odprawa i wszystkie bajery.