PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2003-08-28 00:33:47
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "Deemeter" <d...@w...pl>

    Witam
    Czy ktoś może wie, jak wygląda test podczas rozmowy kwalifikacyjnej na
    przedstawiciela handlowego.Chodzi mi o międzynarodową firmę, która sprzedaje
    urządzenia biurowe.
    Pozdrawiam deemeter

  • 2. Data: 2003-08-28 17:27:31
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

    UWAGA UWAGA Pytanie testowe 1. (co prawda na managerów/dyrektorów)

    Jedziesz swoim śliczniuśkim Porshe, zatrzymujesz się spotykasz swojego
    kumpla, któremu bardzo się podoba twój samochód. Widzisz, że przepiękna
    blondynka puszcza ci oczko i najwyrazniej się jej podobasz, ale kumpel twój
    chciałbuy sie przejechać porszakiem (pamietaj ze duzo mu zawdzieczasz). W
    dodatku na przejściu ktoś potrącił staruszkę i trzeba zawieźć ją do
    szpitala.

    CO ROBISZ ??

  • 3. Data: 2003-08-28 20:43:08
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    > CO ROBISZ ??
    Proszę kolegę, by poprowadził samochód kiedy ja będę siedział obok i
    podtrzymywał przy życiu staruszkę. A blondynka jak to zobaczy, to na pewno
    mnie zapamięta :)

  • 4. Data: 2003-08-29 09:23:59
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    > CO ROBISZ ??

    Proszę kumpla, żeby w ramach przajażdżki zawiózł staruszkę do szpitala, a
    sam w tym czasie zajmuję się blondynką. :-)

  • 5. Data: 2003-08-29 16:51:39
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

    > Proszę kumpla, żeby w ramach przajażdżki zawiózł staruszkę do szpitala, a
    > sam w tym czasie zajmuję się blondynką. :-)

    Bardzo dobrze, jeszcze jedno pytanie:
    dlaczego studzienki kanalizacyjne (takie w ulicach) są okrągłe ?

  • 6. Data: 2003-08-29 17:38:58
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Bardzo dobrze, jeszcze jedno pytanie:
    > dlaczego studzienki kanalizacyjne (takie w ulicach) są okrągłe ?

    ile to jest 15% z 9?

    Wojtek

  • 7. Data: 2003-08-29 18:00:51
    Od: "" <a...@W...onet.pl>

    > ile to jest 15% z 9?

    podaj 10 przykladow uzycia cegly (oprocz branzy budowlanej) - z rozmowy :-)
    a.

  • 8. Data: 2003-08-29 21:47:41
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Kamil Krzaczek napisał:

> [...]
    > chciałbuy sie przejechać porszakiem (pamietaj ze duzo mu zawdzieczasz). W
    > dodatku na przejściu ktoś potrącił staruszkę i trzeba zawieźć ją do

    Było na jakiejś grupie - zabierasz blondynkę, a o staruszkę to niech się
    kumpel martwi. ;)

    Flyer

  • 9. Data: 2003-08-30 19:00:38
    Od: "Andy" <a...@h...pl>

    > Bardzo dobrze, jeszcze jedno pytanie:
    > dlaczego studzienki kanalizacyjne (takie w ulicach) są okrągłe ?

    A to jest akurat pytanie z Microsoftu. Na logikę. Znam prawidłową odpowiedź,
    ale dla ułatwienia podpowiem, że nikomu kogo znam nie udało się poprawnie na
    to pytanie odpowiedzieć (mnie też - odpowiedź prawidłową "zasłyszałem") :-)

    No i jak? Kto spróbuje? ;-)

    Andy

  • 10. Data: 2003-08-30 21:03:33
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

> [...]
    >to pytanie odpowiedzieć (mnie też - odpowiedź prawidłową "zasłyszałem") :-)

    Chodzi o pokrywy? To może żeby nie wpadły do środka, przy ich
    nakładaniu? Ale w takim razie dlaczego kratki w studzienkach
    odprowadzających deszczówkę są prostokątne? Może lepiej podaj
    prawidłową odpowiedź (może być na priv), bo mnie zima zastanie zanim
    się dowiem ;-)
    pozdrawiam
    Bremse