PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna

  • 11. Data: 2003-08-31 12:28:45
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna - odpowiedź
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    Wsadzasz staruszkę do samochodu a twój przyjaciel odwozi ją do szpitala, a sam
    z blądyną udajesz się na randkę.
    Przyjmiesz mnie ?
    :)

  • 12. Data: 2003-08-31 12:30:08
    Temat: byłeś pierwszy - pasuję
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    byłeś pierwszy :(

  • 13. Data: 2003-08-31 18:09:24
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Bremse napisał:

    > Chodzi o pokrywy? To może żeby nie wpadły do środka, przy ich
    > nakładaniu? Ale w takim razie dlaczego kratki w studzienkach
    > odprowadzających deszczówkę są prostokątne? Może lepiej podaj
    > prawidłową odpowiedź (może być na priv), bo mnie zima zastanie zanim
    > się dowiem ;-)

    Ja tam na kanalizacji się nie znam [stosunek światła otworu do światła
    rury], ale sądzę przy sprzyjających okolicznościach okrągły właz jest
    równie niebezpieczny jak inne figury - w przypadku niedopasowania itd.
    będzie fruwał na 2 pkt. podparcia - wlecieć nie wleci, ale będzie równie
    niebezpieczny.

    Flyer

  • 14. Data: 2003-09-04 05:00:03
    Od: "Andy" <a...@h...pl>

> [...]
    >odprowadzających deszczówkę są prostokątne? Może lepiej podaj
    >prawidłową odpowiedź (może być na priv), bo mnie zima zastanie zanim

    Prawidłowa oficjalna odpowiedź to właśnie ta z wpadaniem :-) gratulacje!

    Andy

  • 15. Data: 2003-09-07 12:04:10
    Od: "jbj" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Prawidłowa oficjalna odpowiedź to właśnie ta z wpadaniem :-) gratulacje!
    >
    > Andy
    > Hmmmm...ja kiedyś nad tym myślałam...szukałam jakiegoś normalnego
    praktycznego uzasadnienia i wyszło mi, że te pokrywy są ciężkie, więc
    pracownikom łatwiej je przetaczać niż targać gdyby były kwadratowe czy
    prostokątne. Co do kratek odprowadzających deszczówkę-ciężar dużo mniejszy
    jak sądzę, a transportować jednak łatwiej:)) Hiehie...ale to takie tam
    moje:)
    jbj