PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenie we wroclawskiej GazWyb ;)))

  • 1. Data: 2003-08-27 20:47:40
    Temat: ogloszenie we wroclawskiej GazWyb ;)))
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    "Blyskotliwa osobe do obslugi toalet zatrudni pub"

    ;))))))))
    niby oglasza sie specyficzna knajpa (PRL na Rynku) ale i tak ogloszenie jest
    pieeeeeekne.

    Asiek

  • 2. Data: 2003-08-27 21:20:37
    Temat: Re: ogloszenie we wroclawskiej GazWyb ;)))
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ;))))))))
    > niby oglasza sie specyficzna knajpa (PRL na Rynku) ale i tak ogloszenie

    Mnie się podoba. To ważna cecha w tym fachu:)
    Ma być BŁYSK w toalecie to osoba musi być błyskotliwa:)

    PZDR
    quba
    PZDr
    QUBA
    www.vidi.biz.pl - już dostępny DARMOWY kurs via e-mail

  • 3. Data: 2003-08-27 21:38:07
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Mnie się podoba. To ważna cecha w tym fachu:)
    > Ma być BŁYSK w toalecie to osoba musi być błyskotliwa:)

    jeżeli czarny humor to pozwolę sobie dodaż iż dobrze że nie napisano:
    "wykształcenie średnie, preferowane wyższe" ;]

    Tom

  • 4. Data: 2003-08-27 21:56:08
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jeżeli czarny humor to pozwolę sobie dodaż iż dobrze że nie napisano:
    > "wykształcenie średnie, preferowane wyższe" ;]

    a nie doktoranckie? ;)

    Asiek

  • 5. Data: 2003-08-27 22:29:44
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > a nie doktoranckie? ;)

    Nie ma doktoranckiego wykształcenia.

  • 6. Data: 2003-08-28 06:17:47
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    To jeszcze nic ! Pewna restauracja mieszcząca się na rynku w Krakowie, w
    Sukiennicach ( nie wymienię nazwy , ale powiązana z kapitałem zagranicznym
    :-) w roku chyba 1995 dała ogłoszenie:
    "Klozetową z referencjami przyjmę......."

    :-)
    Reksio

  • 7. Data: 2003-08-28 06:40:53
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma doktoranckiego wykształcenia.

    Siur. Szlo mi o studia doktoranckie w toku, robienie doktoratu- jak wolisz
    ;)
    Z drugiej strony kawaly ze od sprzataczek zacznie sie wymagac wyksztalcenia
    i certyfikatow zaczynaja sie niebezpiecznie zblizac do rzeczywistosci.

    Z tej samej GazWyb "Dziewczyny do pracy z komputerem, wymagana _bynajmniej_
    podstawowa znajomosc jezyka angielskiego" (podkr. moje ;)

    Asiek

  • 8. Data: 2003-08-28 18:07:20
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@S...to>

    Reksio <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > kapitałem zagranicznym :-) w roku chyba 1995 dała ogłoszenie:
    > "Klozetową z referencjami przyjmę......."

    Swego czasu w GW było ogłoszenie, że hotel zatrudni "cleaning lady"...

    Marek A. Czepil

  • 9. Data: 2003-08-29 20:06:25
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jeżeli czarny humor to pozwolę sobie dodaż iż dobrze że nie napisano:
    > "wykształcenie średnie, preferowane wyższe" ;]

    Sorry, ale wyższe kierunkowe... technolog ochrony środowiska,
    specjalizacja - budowa układów sanitarnych.
    W końcu na robocie trzeba się znać.

    TRh+

  • 10. Data: 2003-08-29 20:11:30
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@S...to> napisał w wiadomości

    > Swego czasu w GW było ogłoszenie, że hotel zatrudni "cleaning lady"...

    A czasem nie KLOP ACCOUNT MANAGER

    do

    SRATCH PAPER CUTTING DIVISION

    He?))