PracaGrupypl.praca.dyskusje › OVB Allfinanz

  • 1. Data: 2003-08-27 19:46:55
    Temat: OVB Allfinanz
    Od: "JimmY" <j...@p...fm>

    Witam. Mam pytanie czy ktos sie spotkal w sensie zawodowym z ta firma? Jak z
    klientami czy jest popyt na tego typu uslugi czy oni staraja sie sztucznie
    napedzic koniunkture.
    Z góry dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-08-28 08:10:55
    Temat: Re: OVB Allfinanz
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JimmY" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > klientami czy jest popyt na tego typu uslugi czy oni staraja sie sztucznie

    Witam.
    Odpowiedź - sztucznie.

    Coś chcesz jeszcze wiedzieć?
    Th

  • 3. Data: 2003-08-28 09:02:46
    Od: "JimmY" <j...@p...fm>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Odpowiedź - sztucznie.
    >
    > Coś chcesz jeszcze wiedzieć?
    > Th

    Dzieki.
    Mam jeszcze pytanko. Czy w polskich realiach (bezrobocie, mala sklonnosc do
    oszczedzania) pracujac w w/w organizacji mozna zarobic konkretne pieniadze,
    czy umowy zdarzaja sie raz na jakis czas i jest to tylko dodatkowa forma i
    nie nalezy tego traktowac powaznie?
    Pozdr

  • 4. Data: 2003-08-28 13:36:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://tinyurl.com/lgtb

  • 5. Data: 2003-08-28 17:29:22
    Od: "ZIL" <m...@s...eisp.pl>

    > Witam. Mam pytanie czy ktos sie spotkal w sensie zawodowym z ta firma? Jak
    > klientami czy jest popyt na tego typu uslugi czy oni staraja sie sztucznie
    > napedzic koniunkture.

    Jakies 6-7 lat temu w malej miejscowosci (20tys) powstala taka firma -
    dokladnie OVB Allfinanz.
    Zalozona zostala - oczywiscie oddzial - przez niemca w spolce z
    polaczkiem -> domyslic sie mozna, ze niemiec zasponsorowal. Po co i na co
    powstala to nie wiem. Bylem jeszcze wtedy w tym wieku, ze nie interesowalem
    sie finansami etc. Wiem tylko, ze staly tam zawsze najlepsze jak na tamte
    czasy samochody, lacznie z Cadillac'iem, a wlasciciel byl dosyc dziwnym
    mlodym czlowiekiem.

    :]