PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacja "na niby" - ciut długawe › Re: rekrutacja "na niby" - ciut długawe
  • Data: 2005-05-10 08:52:56
    Temat: Re: rekrutacja "na niby" - ciut długawe
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisał w wiadomości
    news:a0s081h49ln36u7q1cm5s3kocc78j262a1@4ax.com...

    > I teraz rodzi sie pytanie : po co robili 2 etap, zajmowali nam kupe
    > czasu jakimis testami psychologicznymi (w dodatku nieadekwatnymi do
    > stanowiska!!), kazali przygotowywac prezentacje itp skoro przyjeli
    > "ziomala z podworka"
    > dla mnie to byla strata czasu - i robienie z siebie glupka..

    Jak juz ktos tu powiedzial, jedynym sensownym wyjasnieniem jest, ze byla
    jakas wyzsza wladza (zagraniczna centrala, nie bioracy udzialu w
    "zatrudnianiu ziomala" zarzad), przed ktora nalezalo sie rozliczyc z
    "wylonienia najlepszego kandydata w procedurze rekrutacyjnej". Tam, gdzie
    nie ma takiej sytuacji, ze srednie kierownictwo bez wiedzy zarzadu zatrudnia
    "po znajomosci", w przypadku zatrudnienia nowej osoby znalezionej prywatnymi
    kanalami nikt nie robi cyrku rekrutacyjnego, tylko po prostu nie ma ani
    ogloszenia, ani rekrutacji. Znam sporo takich firm.

    I.