PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacja "na niby" - ciut długawe › Re: rekrutacja "na niby"
  • Data: 2005-05-10 12:36:51
    Temat: Re: rekrutacja "na niby"
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d5q8ck$muq$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > identyfikuje psychozy, schizofrenie, dość dobrze określa też skłonności do
    > paranoi. EPQ-R to indykator psychotyzmu i zaburzeń zdrowia na tle
    nerowowym
    > (choroby wieńcowej, zawału serca).
    >
    > Warto połączyć czasem kilka testów w jedną "baterię", badającą wiele
    > elementów osobowości, nie tylko te istotne z punktu widzenia ZZL. Wyniki
    > niepokojące powinno się wówczas potwierdzać testami projekcyjnymi,
    chociażby
    > drzewem Kocha. Bardzo łatwo jest zidentyfikować drzewo schizofrenika albo
    > maniaka, nawet przez niewprawnego obserwatora.

    Madre to, ale jak sadzisz, w ilu firmach maja czas, pieniadze i know how na
    takie testowanie? Zwlaszcza, ze moga je zastapic z dobrym skutkiem slowa
    znajomego: znam go od lat - jest pracowity i zrownowazony.

    A co do tych wszystkich testow - czy istnieje gdziekolwiek mozliwosc, zeby
    czlowiek z ulicy przyszedl, zaplacil, dal je sobie zrobic i dostal wyniki?
    Interesowaloby mnie skonfrontowanie wlasnego obrazu swojej osoby z tym, jak
    by mnie opisaly wyniki takich testow, a to co piszesz o zakresie informacji,
    jakich moga dostarczyc, bardzo pobudza moja ciekawosc.

    I.