PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacja "na niby" - ciut długawe › Re: rekrutacja "na niby" - ciut długawe
    From: rossel <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacja "na niby" - ciut długawe
    Date: Mon, 09 May 2005 14:06:24 +0200

    BbT napisał(a):
    > A nie zastanawiales sie nad tym, ze 7 osob na stanowisko, to niezbyt
    > duza liczba?

    Wykluczone. Nie zastanawiałem się, bo 2 tyg przed spotkaniem odbyła się
    wstępna selekcja telefonicznie z HR, tydzień później ponownie
    zadzwoniono do mnie i poinformowano, że jestem zaproszony na ostateczny
    etap rekrutacji w gronie wybrańców w siedzibie firmy. Więc sądziłem, że
    aplikacji napewno było co najmniej kilkadziesiąt.

    Istnieje spore prawdopodobienstwo, ze zaden z kandydatow
    > nie sprostal oczekiwaniom pracodawcy.
    Jeżeli by tak było to znaczy, że HR-owców mieli kiepskich,
    niepotrafiących wybrać z pośród kilkudziesięciu osób (przypuszczam, że
    tyle mogło być podań). Tym bardziej, że nie było to stanowisko
    wymagające niewiadomo jakich akrobatycznych umiejętności. Tylko poprostu
    posada któregoś tam z rzędu księgowego. No właśnie- i tak się
    zastanawiam po co księgowemu potrzebna jest przebojowość jakiej niby
    mnie zabrakło? Może ktoś wie?

    Pozdro rossel