PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie :)

  • 1. Data: 2004-07-07 10:37:02
    Temat: pytanie :)
    Od: xxagaxx <x...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie do szanownych grupowiczow:
    na ile moze liczyc wynagrodzenia absolwent zatrudniony na okres probny
    a potem np. po roku pracy.

    ps.
    moze prosze dopisac tez miejscowosc ;)

    lacze pozdrowienia
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-07-07 10:50:18
    Temat: Re: pytanie :)
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    xxagaxx <x...@p...onet.pl> wrote:
    > mam pytanie do szanownych grupowiczow:
    > na ile moze liczyc wynagrodzenia absolwent zatrudniony na okres
    > probny a potem np. po roku pracy.
    > ps.
    > moze prosze dopisac tez miejscowosc ;)

    Czy ty myslislisz, ze tu wrozki siedza? Absolwent (jakiej uczelni) ale gdzie
    zatrudniony (miasto, branza, wielkosc firmy).
    Uwielbiam takie pytania.
    A do twojego pytania - mysle, ze ok 1/20 ceny samochodu.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-07 11:11:58
    Od: xxagaxx <x...@p...onet.pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    >Czy ty myslislisz, ze tu wrozki siedza? Absolwent (jakiej uczelni) ale gdzie
    >zatrudniony (miasto, branza, wielkosc firmy).
    >Uwielbiam takie pytania.
    >A do twojego pytania - mysle, ze ok 1/20 ceny samochodu.

    oj.. koles ;) chodzi mi o orinetacje.. tylko i wylacznie..
    nie pytam konkretnie o wyksztalcenie ale o to jak firmy w ktorych pracujecie
    traktuja absolwentow ;) ogolnie..

    jesli chcesz wiecej konkretow prosze bardzo..
    absolwent agh wydzial elektroniki ... lepiej ?

    ale chodzi mi o ogolnie o orientacyjne dane..
    mogles odpowiedziec np.
    braza it po agh 2000 brutto ;)

  • 4. Data: 2004-07-07 11:20:17
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    Uzytkownik "xxagaxx" <x...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > mam pytanie do szanownych grupowiczow:
    > na ile moze liczyc wynagrodzenia absolwent zatrudniony na okres probny
    > a potem np. po roku pracy.

    absolwent podstawowki, technikum, liceum, wyzszej uczelni?
    Przedewszyskim zalezy to od profilu szkoly i jaka jest ta pierwsza praca.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-07-07 11:25:46
    Od: xxagaxx <x...@p...onet.pl>

    SLaw wrote:

> [...]
    >>

    >absolwent podstawowki, technikum, liceum, wyzszej uczelni?
    >Przedewszyskim zalezy to od profilu szkoly i jaka jest ta pierwsza praca.

    absolwent wyzszej uczelni... powiedzmy agh elektoronika ;)
    ale chodzi mi o ogolne - orientacyjne dane.. jak firmy w dzisiejszej
    sytuacji na rynku pracy
    podchodza do sprawy :)

  • 6. Data: 2004-07-07 11:26:51
    Temat: [OT] Re: pytanie :)
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [xxagaxx] - 2004-07-07 13:25:

    [ciach]

    wyłącz proszę html

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 7. Data: 2004-07-07 11:28:16
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    orientacyjnie to ok 1500 -2000 netto. (Zachodnie firmy) w warszawie. Ale
    wszystko zalezy od ciebie i od rozmowy kwalifikacyjnej. Znam ludzi, ktorzy
    nawet i 3000 netto wywalczyli.

    Pawel P.

  • 9. Data: 2004-07-07 13:54:41
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > ale chodzi mi o ogolnie o orientacyjne dane.. mogles odpowiedziec np.
    > braza it po agh 2000 brutto ;)

    bez doświadczenia i bez szkoły kilka lat temu przy instalacjach branża
    IT około 2k netto.
    Teraz przy różnych zleceniach od 100 zł do kilku tysięcy (póki co max
    6k netto)
    Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na twoje pytanie. Branża IT to:
    administratorzy,programisci, sprzedawcy, analitycy i HGW co tam jeszcze.
    Jeden pracodawca podchodzi normalnie do tematu, inny sciemnia. Jeden chce
    mieć stabilna systuacje, inny woli kombinować. Jeden pracownik jest
    otwarty na ciągły rozwój, inny woli cały czas clippera. Jeden
    przykłąda sie do pracy, drugi olewa tematy. Itak dalej i tak dalej. Są
    zestawienia zarobkowe, np na GW, ale jak sobie wynegocjujesz, tak sobie
    pożyjesz

    > agnieszka
    gromax

  • 10. Data: 2004-07-07 23:48:06
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    xxagaxx wrote:

> [...]
    > traktuja absolwentow ;) ogolnie..
    >
    > jesli chcesz wiecej konkretow prosze bardzo..
    > absolwent agh wydzial elektroniki ... lepiej ?

    Ty jesteś "absolwentem AGH" ? A to mnie ciekawi, co tak strasznie
    reklamują uczelnie państwowe, m.in. AGH ? Ty mi przypominasz kretyna,
    nie umiejącego zadać pytania do rzeczy po polsku (zadbaj o polskie
    znaczki, gramatykę, interpunkcję i w ogóle wszystko). Na razie wyglądasz
    mi na ciecia. I polecam :

    http://rtfm.bsdzine.org

    > ale chodzi mi o ogolnie o orientacyjne dane..
    > mogles odpowiedziec np.
    > braza it po agh 2000 brutto ;)

    Mógł, ale nie musiał. Pytanie zadałeś tak głupkowate, że nie dało sie
    nic innego odpowiedzieć. Może byś sobie przyswoił zasadę, że najpierw
    się czyta posty z grupy z ostatnich dwóch tygodni, zanim się zada pytanie ?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz