PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Danfoss Polska

  • 1. Data: 2004-07-07 10:50:46
    Temat: Praca w Danfoss Polska
    Od: "observer" <o...@s...net>

    Witam,

    swiezy absolwent informatyki ze mnie - ciekawia mnie opinie osob
    zorientowanych:

    - jak sie pracuje w Danfoss Polska, szczegolnie w IT?
    - czy praca u nich w IT stanowi wyzwanie?
    - na jakim poziomie sa u nich place?

    Pozdrawiam,
    Jurek

  • 2. Data: 2004-07-07 23:56:06
    Temat: Re: Praca w Danfoss Polska
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Użytkownik "observer" <o...@s...net> napisał w wiadomości

    > - jak sie pracuje w Danfoss Polska, szczegolnie w IT?
    Myslisz ze ktos ci powie?? Tak jak wszedzie.. admini sciemniaja a informerki
    grają w gry i ssaja filmy z neta.

    > - czy praca u nich w IT stanowi wyzwanie?
    Jak to było w tej reklamie... Wyzwanie to... ubranie :))

    > - na jakim poziomie sa u nich place?
    A jak myslisz??? Absolwentowi na chleb ze smalcem starczy...

    > Pozdrawiam,
    > Jurek

    Harry

  • 3. Data: 2004-07-08 01:44:36
    Od: "observer" <o...@s...net>

    > Myslisz ze ktos ci powie?? Tak jak wszedzie.. admini sciemniaja a
    informerki
    > grają w gry i ssaja filmy z neta.

    Tak nie jest wszedzie, chyba masz zle doswiadczenia:).

    > A jak myslisz??? Absolwentowi na chleb ze smalcem starczy...

    Gdybym wiedzial, to bym nie pytal. Naprawde.

    Pozdrawiam,
    Jurek