PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wychowawca na kolonii a OFE

  • 1. Data: 2004-07-07 08:16:56
    Temat: Wychowawca na kolonii a OFE
    Od: rozrabiak <b...@m...pl>

    Witam.
    Moja dziewczyna podjęła się pracy jako wychowawca na kolonii, wyjeżdża w
    połowie lipca. Odnośnie tego nasuwa mi się pytanie, czy aby ona nie
    powinna zarejestrować się w jakimś funduszu emerytalnym??

    Ja mając praktyki w szkole musiałem. A co jej powiedzieć?

    Dodam, że jest to jej pierwsza praca i zapewne będzie podpisywana umowa.

    --
    Pozdrawiam, grzesiek
    #"Jeżeli coś działa, opodatkuj.

  • 2. Data: 2004-07-07 20:01:28
    Temat: Re: Wychowawca na kolonii a OFE
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Ja mając praktyki w szkole musiałem. A co jej powiedzieć?
    >
    > Dodam, że jest to jej pierwsza praca i zapewne będzie podpisywana umowa.
    Jeśli nie jest studentką i nie będzie to umowa zlecenie (warunek łączny) to
    musi. Im szybciej tym lepiej- odsuwanie decyzji to odkładanie pieniędzy do
    skarpety... i to cudzej :)

    Pozdrawiam Wiesia
    ubezpieczenia osobowe, 2 filar, deklaracja online: www.epolisa.republika.pl