PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-23 12:31:24
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomi" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dbt4ik$gi0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Na rynku pracy pojawia sie coraz wiecej mgr. pseudoinformatyków.
    > Tacy informatycy tak naprawde na niczym dobrze sie nie znają , bo poziom
    > nauczania na polskich uczelniach jest naprawde mały.Głownie na
    > panstwowych(tych biedniejszych) , sam studiowalem na panstwowej uczelni
    > i wiem czego tam uczą a uczą samych podstaw ktore w zyciu realnym dla
    > nikogo nie sa potrzebne.Naucze sie programowac w c, pascalu ale tak
    > naprawdwe 1% inforamtyków zostaje programistami.Narzeka sie ze na

    Programowac trzeba sie i tak uczyc samemu. Ktos moze wyjasnic podstawy,
    kazac popisac jakies przyklady, nauczyc algorytmow, ale zeby osiagnac
    sprawnosc, trzeba i tak z samodzielna motywacja siasc, wymyslac sobie,
    probowac, poprawiac swoje bledy, bawic sie. Natomiast dobra uczelnia daje
    podstawy teoretyczne, ktore sie bardzo przydaja, gdy zamiast byc szeregowym
    "klepaczem kodu" zostaje sie projektantem, analitykiem itp. - sa to
    stanowiska zwykle lepiej oplacane niz "klepacz", choc czesto tez zwiazane z
    uczestnictwem w tworzeniu kodu.

    I.