PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-23 15:11:56
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: Tomi <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie zastanawia co innego. Dlaczego akurat na wszystkich uczelniach
    > oferujących kierunku informatyczne, student jest _zawsze_ uczony
    > programowania.
    > Ja rozumiem, że pewne rzeczy się mogą przydać potem w innych dziedzinach,
    > ale do diaska - nie każdy musi chcieć się uczyć programowania...

    Bo wykladowcy nic innego nie umieja , a nikt ich nie bedzie szkolil za
    darmo.informatyka w polsce to dno.na mojej uczelni pb w bialymstoku
    ucza na pierwszym roku tylko pascala, i huj wie po co jak to
    prehistoryczny jezyk.na drugim roku co prawda uczą c ale co z tego jak
    przez te dwa lata mozna by bylo nauczyc zaawansowanego programowania w
    c zamiast marnowania roku na pascala.to sie robi dlatego ze tam idą
    głąby ktore nie maja pojecia z programowania i datego uczy sie takich
    rzeczy bo oni gowna wiedzą ze im to w zyciu sie przyda , bo dla nich
    liczy sie tylko papierek.