PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-23 16:08:51
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Ja troche na inny temat, ale chce opisac moje ostatnie doznania
    > z TPSA. Dzwonie do nich na linie przeznaczona do obslugi
    > klientow firmowych i opisuje problem. Mniejsza o problem;
    > odbierajacy go nie umieli rozwiazac i 3 razy pod rzad mnie
    > rozlaczano - bez slowa wyjasnienia, przeprosin czy
    > przekierowania. Nawet, jak juz wiedzialam, ze nie wiedza i

    W moim przypadku bylo tak, ze po wysluchaniu tego co mialem do
    powiedzenia proszono mnie o numer i informowano, ze skontaktujemy
    sie za chwile dlatego pisalem o wielu telefonach bo za kazdym
    razem dostawalem inna smieszna rade az wreszcie stracilem
    cierpliwosc i zadzwonil bardziej kumaty, ktory stwierdzil, ze
    ktos nie zatwierdzil konfiguracji router'a.

    > do takiej reakcji). W koncu na wlasna reke znalezlismy
    > prywaciarza, ktory przyszedl i naprawil.

    I prawidlowo tylko prosze zobacz TPSA ciagle poszukuje nowych
    pracownikow ...

    > Mam szczera nadzieje, ze ich wszystkich kiedys pozwalniaja.

    Pozwalniaja jednych przyjma drugich, tanszych.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.