PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-23 12:47:18
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:dbt7f8$jhj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wielu z nich juz pracuje np.: w TPSA odbierajac telefony na

    Ja troche na inny temat, ale chce opisac moje ostatnie doznania z TPSA.
    Dzwonie do nich na linie przeznaczona do obslugi klientow firmowych i
    opisuje problem. Mniejsza o problem; odbierajacy go nie umieli rozwiazac i 3
    razy pod rzad mnie rozlaczano - bez slowa wyjasnienia, przeprosin czy
    przekierowania. Nawet, jak juz wiedzialam, ze nie wiedza i poprosilam tylko
    o namiar na jakas inna firme czy prywatnego uslugodawce, ktory go rozwiaze,
    to tak samo mi odkladano sluchawke (moje zachowanie bylo kulturalne i nie
    dawalo podstaw do takiej reakcji). W koncu na wlasna reke znalezlismy
    prywaciarza, ktory przyszedl i naprawil.

    Mam szczera nadzieje, ze ich wszystkich kiedys pozwalniaja.

    I.