PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w CV › Re: przerwa w CV
  • Data: 2003-03-06 10:34:02
    Temat: Re: przerwa w CV
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile pamietam - w latach 60 osoby samotne (mezczyzni?) w Polsce,
    > placili wyzszy podatek (czy nadpodatek) - nie badz drugim Gomulka czy
    > Cyrankiewiczem :).
    > Powod byl prosty - potrzeba splodzenia wiekszej liczby dzieci.

    Z tego co w iem to w Niemczech podatek jest zależny od liczby dzieci. Ja bym
    był za tym żeby rodziny wielodzietne miały niższe podatki (nawet powyżej
    jednego dziecka). Status materialny rodziny bezdzietnej jest dużo wyższy od
    "dzietnej" przy tych samych dochodach. IMO logiczniejsze jest różnicowanie
    tutaj stawek niż na podst tego kto ile zarabia, bo Ci co płacą mały procent
    od b. wysokich zarobków to i tak płacą b. wysokie kwoty no ale jak można im
    dowalić 50% to czemu nie.