PracaGrupypl.praca.dyskusje › przemyslenia nt bezrobocia

  • 81. Data: 2006-01-14 21:00:32
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik mobile napisał:

    > jedyna rzecz jaka spedza mi sen z powiek to ze nie znajde dobrego pracownika
    > bo juz nie raz to przerobilem. tzn teraz opracowalem plan ktory mowi ze jak
    > ktos nie spelnia okreslonych norm to wypad. i bedzie tak ze 80% zwolnie a te
    > pozostale 20% bedzie musialo pracowac za wszystkich dopoki nie znajde
    > dobrych zastepcow za trych wylanych z pracy. nie da sie po dobroci to bedzie
    > przymusem;)

    doskonaly plan. a te 20% na pewno sie ucieszy. na pewno lubia tez
    pracowac na wysokich obrotach 16h/dobe za 1500pln netto.

  • 82. Data: 2006-01-14 21:16:03
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Pawel Sklarow napisał:

    > No nie przesadzaj. To fajna firma była (jest).

    > Ja tylko hobbystycznie (pracy na razie nie szukam :) ).

    Panowie nie znaja swoich maili? nie moga sobie prywatnie na boku pogadac?

    pozdr

  • 83. Data: 2006-01-14 22:31:25
    Od: Pawel Sklarow <x...@x...com>

    o`rety wrote:
    > Panowie nie znaja swoich maili? nie moga sobie prywatnie na boku pogadac?
    Troszkę ekshibicjonizmu nikomu jeszcze nie zaszkodziło :)
    Na poważnie: Grupo! Przepraszam grupę, nie mogłem się powstrzymać.

    --
    Pawel

  • 84. Data: 2006-01-14 22:33:21
    Od: Pawel Sklarow <x...@x...com>

    Immona wrote:

    > To nie jest grupa poswiecona dyskusjom wylacznie o szukaniu pracy, ale o
    > rynku pracy jako takim.
    Dlatego ją lubię.

    > Interesujace, ze w licznych krajach bardziej zinternetyzowanych niz nasz
    > ruch na grupie poswieconej podobnej tematyce jest znacznie mniejszy niz
    Aaaaa, to dlatego nie mogłem znaleźć podobnych grup obcojęzycznych.

    --
    Paweł

  • 85. Data: 2006-01-14 22:41:47
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Dlatego ją lubię.

    Być może dlatego, bo z małymi wyjątkami (jak przedmówczyni)
    wchodzą tu i wypowiadają się głównie 3 kategorie ludzi:
    - pracownicy niezadowoleni z pracy lub spraw związanych z nią
    - poszukujący - czasem dłuugo - pracy
    - pracodawcy, też najczęściej tacy, co prowadzą rekrutację
    Za to mało jest tu ludzi pracujących i zadowolonych. A też są
    tacy.

    No cóż - przepraszam za żarcik - nie miałem zamiaru zakpić.

    J.K.
    --
    http://rsnb.republika.pl

  • 86. Data: 2006-01-15 17:10:19
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik mobile napisał:

    > Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ehh jaki ty glupi jestes
    >
    > mobile

    Alez madrosc bije z twojej odpowiedzi...

  • 87. Data: 2006-01-15 17:12:25
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik mobile napisał:

    > Użytkownik "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > masz racje, dobrze, niech ich bedzi ejak najwiecej:) zebys jeszcze wiedzial
    > o czym piszesz:)
    >
    > mobile

    Hej,
    chyba wiem czemu twoi pracownicy sa leniwi (twoim zdaniem): po prostu
    maja cie gdzies i nie chce im sie wykazywac przed typem charakteru jak
    tu (i pewnie nie tylko tu) prezentujesz.

  • 88. Data: 2006-01-15 17:25:57
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

  • 89. Data: 2006-02-16 11:44:15
    Od: "Klus144: PL Bankrut 2007/8" <k...@p...onet.pl>

    > witajcie,
    > Na innej grupie pojawil sie ciekawy post, ciekaw jestem czy ktos z was go
    > czytal, wklejam ponizej.

    Po coz sie wysilac?
    Aby dorabiac kapitaliste?
    W PRL rowniez sie nie uzyskiwalo tyle ile nalezalo, za duza rozpietosc plac w
    stosunku do gory partyjnej oraz za duzo wyciekalo w ramach RWPG do m.in. ZSRR.
    Poza tym od momentu pozyczek Gierkowskich zachodni kapitalisci, wykorzystujac
    podwzyszone oprocentowanie dodatkowo lupili Polske.

    Wiecej i obszerniej
    http://ciborowski.w.interia.pl/prl.htm

    Klus

  • 90. Data: 2006-02-18 21:18:57
    Od: studentos <s...@T...pl>

    10-01-2006, na pl.praca.dyskusje, mobile napisał(a):

    .:ciach:.

    Chciałem ponownie zapytać o branżę, w której to jest tak trudno znaleźć
    dobrych ludzi i jeśli się nie obawiasz to miejscowość prowadzenia Twojej
    działalności ?
    studentos