PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawki

  • 1. Data: 2006-01-09 14:03:23
    Temat: stawki
    Od: "MartaMaria" <M...@a...pl>

    Może ktoś z Was wie, ile sie płaci za spisywanie materiałów konferencyjnych
    (z taśmy) - naukowych ?
    Szukałam w guglu, ale nie znalazłam żadnych informacji...
    Z góry wdzięczna za pomoc
    MartaMaria

  • 2. Data: 2006-01-10 23:41:16
    Temat: Re: stawki
    Od: Harry <h...@g...pl>

    MartaMaria napisał(a):
> [...]
    > (z taśmy) - naukowych ?
    > Szukałam w guglu, ale nie znalazłam żadnych informacji...

    a z czym to sie je? :]

  • 3. Data: 2006-01-11 13:51:09
    Od: df <x...@y...zz>

    MartaMaria wrote:
    > Może ktoś z Was wie, ile sie płaci za spisywanie materiałów konferencyjnych
    > (z taśmy) - naukowych ?
    > Szukałam w guglu, ale nie znalazłam żadnych informacji...

    nie wiem czy dobrze zrozumialem: chodzi o przepisywanie do worda tego co
    ktos mowi nagranego na tasme magnetofonowa?

    ja jakies 6-7 lat temu robilem cos podobnego: spisywanie tekstu ksiazki
    nagranego przez tlumacza.
    zarabialem 5zl za strone A4.
    robilem to raczej dorywczo, bez rozpoznania rynku wiec mozliwe ze
    rynkowa stawka wygladala inaczej :]

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-01-12 09:06:16
    Od: "MartaMaria" <M...@a...pl>

    Użytkownik "df" <x...@y...zz> napisał w wiadomości

> [...]
    > zarabialem 5zl za strone A4.
    > robilem to raczej dorywczo, bez rozpoznania rynku wiec mozliwe ze rynkowa
    Dzięki!
    I tez pozdrawiam
    MartaMaria