PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 61. Data: 2004-06-23 14:18:14
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > W takim razie może zrobimy to na odpowiednij grupie. Ta do tego nie służy.
    > Ale skoro już bardzo chcesz, to przedstaw nam swoją światłą teorię. A. I
    nie
    > zapomnij o argumentach na poparcie tej tezy :)

    Chyba cos nie tak z priorytetami. Nie stanowimy ukladu uczen-mentor (jesli
    rozumiesz co chce ci powiedziec).

    Wybacz, ale nie jestem czlonkiem twojego licznego fanklubu. Proponuje zabrac
    sie za moderowanie p.p.o. a jesli chcesz cos powiedziec to mow, a nie
    sciemniaj jakimis glodnymi kawalkami rodem z piaskownicy.

    Tomek

    Ps. Zanim odpiszesz (wcale nie musisz - nie obraze sie) to dokladnie
    przeanalizuj to co tu napisalem. Ja moge robic siebie idiote bo nie mam
    fanklubu - tobie raczej slawy to nie przyniesie.

  • 62. Data: 2004-06-23 14:27:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > Chyba cos nie tak z priorytetami. Nie stanowimy ukladu uczen-mentor (jesli
    > rozumiesz co chce ci powiedziec).

    Och. Urażona ambicja?

    > Wybacz, ale nie jestem czlonkiem twojego licznego fanklubu. Proponuje zabrac

    Zazdrość? :)

    > sie za moderowanie p.p.o. a jesli chcesz cos powiedziec to mow, a nie

    Wybacz, ale to ja będę decydował co w aktualnej chwili robię i jak pożytkuję
    czas.

    > sciemniaj jakimis glodnymi kawalkami rodem z piaskownicy.

    Ja? Powiedziałem już wszystko co miałem powiedzieć.

    > Ps. Zanim odpiszesz (wcale nie musisz - nie obraze sie) to dokladnie
    > przeanalizuj to co tu napisalem. Ja moge robic siebie idiote bo nie mam
    > fanklubu - tobie raczej slawy to nie przyniesie.

    Och. Straaaszne. Krakersa?
    BTW: Jeśli nie rozumiesz pojęcia 'własności', to polecam http://sjp.pwn.pl

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 63. Data: 2004-06-23 14:45:12
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Och. Urażona ambicja?

    Wiesz chlopcze. Ty naprawde zalosny jestes :))))))))))))))))) Tx za dobra
    zabawe :)

    > Zazdrość? :)

    Alez oczywiscie :))))

    > Wybacz, ale to ja będę decydował co w aktualnej chwili robię i jak
    pożytkuję
    > czas.

    A moze wlasciciel GRUPY dla ktorego pracujesz za free ? :)) Jesli jestes
    moderatorem grupy to masz chlopcze zasuwac a nie wciskac farmazony, ze sam
    czas organizujesz. Zobowiazales sie do tego (chyba). P.p.o. lezy bo
    moderatorzy organizuja sobie czas: 98% public relations, 1% samouwielbienie,
    1% moderowanie. Albo moderujesz, albo nie. A jak nie, to niech ktos inny
    to robi (tylko prosze o czlowieka z nizszym poziomem narcyzmu
    wewnetrzenego).

    > Ja? Powiedziałem już wszystko co miałem powiedzieć.

    Fakt. Nie mozna wymagac wiecej od chlopczyka.

    > Och. Straaaszne. Krakersa?
    > BTW: Jeśli nie rozumiesz pojęcia 'własności', to polecam http://sjp.pwn.pl

    Jesli nie rozumiesz pojecia 'zapatrzonego w siebie zalosnego chlopczyka' to
    polecam www.brainrequired.su

    Dla mnie EOT i tx za chwile dobrej zabawy.

    Tomek

  • 64. Data: 2004-06-23 14:52:18
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Wed, 23 Jun 2004 16:45:12 +0200]:

    > Jesli jestes moderatorem grupy to masz chlopcze zasuwac a nie
    > wciskac farmazony, ze sam czas organizujesz.

    Mocna rzecz.... :D

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 65. Data: 2004-06-23 14:59:14
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Mocna rzecz.... :D

    Mocna, ale fakty sa takie, jakie sa, a z faktami sie nie dyskutuje.

    Tomek

  • 66. Data: 2004-06-23 16:25:32
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Wed, 23 Jun 2004 18:27:35 +0200]:

    > Uważam, że się mylisz.
    > Grupa jest dla osób, które poszukują Pracowników.

    Nie chce mi sie znow tego walkowac... Usenet ma pewne zasady.
    Jesli ktos chce z niego korzystac powinien sie do nich stosowac.
    Zeby zamiescic ogloszenie na ppo trzeba skorzystac z usenetu.
    Ergo -- zeby zamiescic ogloszenie trzeba zastosowac sie do FAQ.

    Przeciez to jest banalnie proste...

    pzdr. Nahia

  • 67. Data: 2004-06-23 16:26:22
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Robert [Wed, 23 Jun 2004 14:20:16 +0200]:

    > Jak dobrze poszukasz to znajdziesz.
    > Ale obawiam sie, ze nie tutaj.

    Ci co byli to sa nadal. I faktycznie, nie tutaj akurat ;)

    > Az sie przez chwile zastanowilem czy nie zasubskrybowac.
    > Ale obawiam sie, ze zamiast sie smiac to sie zalamie.
    > "Glupota ludzka nie zna granic".

    Mhm, Einstein to ladnie kiedys ujal... ;)

    pzdr. Nahia

  • 68. Data: 2004-06-23 16:27:35
    Od: DT <d...@A...pl>

  • 69. Data: 2004-06-23 21:04:43
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
    > Fakt. Nie mozna wymagac wiecej od chlopczyka.

    Ponawiam pytanie.

    Długo jeszcze będziesz pracował nad swoim wizerunkiem wioskowego głupka?
    Czy możesz w innym Usenecie?

    Potem taki anonim zmieni adres, zakładając konto na innym portalu,
    zmieni nicka i wszystko OK. Wstydzisz się swojego nazwiska? Jeśli
    się nazywasz Czesław Idiota to idź do urzędu. Nazwisko Ci zmienią.
    Gorzej z zawartością Twojego ptasiego móżdżku.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 70. Data: 2004-06-23 21:15:33
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Nahia wrote:
> [...]
    > Zeby zamiescic ogloszenie na ppo trzeba skorzystac z usenetu.
    > Ergo -- zeby zamiescic ogloszenie trzeba zastosowac sie do FAQ.

    Ewelino, jest banalnie proste dla dorosłych ludzi. Wiesz ile czasu
    dorasta dziecko? Przyjęto w Polsce, że do 18 roku życia. Tym
    dzieciakom też jednym postem tego nie wytłumaczysz. Podziwiam
    za upór godny lepszy sprawy.