PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 51. Data: 2004-06-23 10:26:16
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Zalezy od punktu siedzenia. Dla mnie np. szukajacy pracy ma
    > wiecej zalet -- bo moge go zatrudnic ;)

    A ilu zatrudniasz, krolewno ??

    Tak sobie obserwuje twoje wypowiedzi i przypominaja mi sie stare dobre czasy
    na studiach. Mielismy w grupie dwie panny. Byly debest :)))
    Proponuje troche pokory wobec zycia i szacunku dla tych, ktorzy maja mniej
    bo sa glupsi, mieszkaja w malym miescie lub na wsi albo sa na tyle
    niezaradni, ze dzisiejsze czasy ich zabijaja. Mi by bylo poporstu wstyd.

    EOT

    Do widzenia.
    Tomek

  • 52. Data: 2004-06-23 11:02:52
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Wed, 23 Jun 2004 12:26:16 +0200]:

    > Proponuje troche pokory wobec zycia i szacunku dla tych,
    > ktorzy maja mniej bo sa glupsi, mieszkaja w malym miescie
    > lub na wsi albo sa na tyle niezaradni, ze dzisiejsze czasy
    > ich zabijaja. Mi by bylo poporstu wstyd.

    Wiesz, ja tam nie wiem gdzie widzisz brak szacunku dla kogos
    w zdaniu "dla mnie bezrobotny ma wiecej zalet -- bo moge go
    zatrudnic"? Ja tam tego kompletnie nie widze, ale moze slepa
    jestem. Moim zdaniem stwierdzilam po prostu ze jak chcialabym
    znalezc pracownika to przydatniejsi byliby w tym celu wlasnie
    bezrobotni a nie pracodawcy -- z czym sie chyba ciezko klocic.

    Ewentualny brak szaunku okazuje tutaj jak na razie tylko
    tym, ktorzy bezzasadnie najezdzaja na moderatorow "bo im
    nie chce sie bawic w usenet". O to sobie mozesz pretensje
    miec do uhahanej bo skoro ktos nie szanuje mnie to czemu
    ja mam szanowac jego?

    > EOT

    As u wish.

    > Tomek

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 53. Data: 2004-06-23 11:09:21
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Wed, 23 Jun 2004 09:38:44 +0200]:

    > Z punktu widzenia grupy, która jest tylko słupem ogłoszeniowym
    > wszyscy Ci ludzie powinni mieć możliwość z niej skorzystać.

    Z punktu widzenia Twojego ogrodka ktory jest tylko swietnym
    miejscem na grilla wszyscy ktorzy maja ochote na grilla powinni
    moc z niego skorzystac...

    Nie wydaje Ci sie ze troche to nie tak jest?

    Dostep ma kazdy. Wszyscy ci ktorych wymieniles rowniez. Tu na
    prawde starczy odrobina dobrej woli.

    pzdr. Nahia

  • 54. Data: 2004-06-23 12:20:16
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Nahia wrote:
    > Robert [Tue, 22 Jun 2004 13:10:52 +0200]:
    >
    > No wlasnie siedze w tym necie circa about 10 lat i jeszcze mam

    To tak jak ja : ))

    > ta glupia nadzieje ze zostalo w nim troche ludzi ktorzy byli tu
    > te pare lat temu. Jakos tak potrafili cos zrobic a nie tylko
    > narzekac, spamowac i kombinowac jak jeszcze mozna z kogos
    > sciagnac troche kasy.

    Jak dobrze poszukasz to znajdziesz.
    Ale obawiam sie, ze nie tutaj.
    Wiekszosc takich osob juz dawno dala sobie spokoj i nie odpowiada
    ludziom z postawa "Bo mnie sie nalezy!", albo "Za darmo (czytaj rowniez:
    za 1000 zl) to ja robil nie bede!".
    A, ze takich coraz wiecej, to i "starzy" pouciekali.

    > Obawiam sie, ze to u mnie nieuleczalne... ;P

    Szczerze Ci wspolczuje.
    I podziwiam stalowe nerwy (a przynajmniej umiejetnosc spokojnego
    odpowiadania na posty, na ktore najlepiej byloby odpowiedziec "Chyba Cie
    po...krecilo").

    > Ano. I potem ten kraj wyglada tak jak wyglada... Ale to juz na
    > pregierz sie nadaje a nie tu ;)

    Az sie przez chwile zastanowilem czy nie zasubskrybowac.
    Ale obawiam sie, ze zamiast sie smiac to sie zalamie.
    "Glupota ludzka nie zna granic".
    --
    Robert Jaskula

  • 55. Data: 2004-06-23 12:28:40
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > Z punktu widzenia Twojego ogrodka ktory jest tylko swietnym
    > miejscem na grilla wszyscy ktorzy maja ochote na grilla powinni
    > moc z niego skorzystac...
    > pzdr. Nahia

    a to Twoja grupa ??? :-o
    bo jesli ogrodek moj to mam prawo nim dysponowac
    zapraszam zatem aby wlasciciel grupy a moze calego usenetu odslonil twarz
    albo ujawnil prawdziwe oblicze :-D

    pozdrawiam

    rzyczliwy

  • 56. Data: 2004-06-23 12:56:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Janek <sqnx@(wytnij)op.pl> wrote:

    > zapraszam zatem aby wlasciciel grupy a moze calego usenetu odslonil twarz
    > albo ujawnil prawdziwe oblicze :-D

    Może teraz zburzę Twój światopogląd na wiele lat, ale grupy pl.* mają
    właściciela.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 57. Data: 2004-06-23 13:11:45
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Może teraz zburzę Twój światopogląd na wiele lat, ale grupy pl.* mają
    > właściciela.

    A ja zburze twoj. Grupy nie maja wlasciciela. Wlasciciela ma hierarchia pl a
    nie same grupy. To istotna roznica.

    Tomek

  • 58. Data: 2004-06-23 13:19:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > A ja zburze twoj. Grupy nie maja wlasciciela. Wlasciciela ma hierarchia pl a
    > nie same grupy. To istotna roznica.

    Chcesz o tym porozmawiać?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 59. Data: 2004-06-23 13:31:11
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Chcesz o tym porozmawiać?

    Chce

  • 60. Data: 2004-06-23 13:44:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > Chce

    W takim razie może zrobimy to na odpowiednij grupie. Ta do tego nie służy.
    Ale skoro już bardzo chcesz, to przedstaw nam swoją światłą teorię. A. I nie
    zapomnij o argumentach na poparcie tej tezy :)

    --
    Przemysław Maciuszko