PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...

  • 1. Data: 2004-03-22 10:03:09
    Temat: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    Witam wszystkich,

    chciałbym się zorientować ( może ktoś będzie wiedział ) ile mniej więcej
    można zarobić pracując etatowo w firmie jako programista stron internetowych
    ( chodzi mi o technologie PHP/ASP + MySQL/PostgreSQL + Java Script + HTML +
    CSS ) ? Podsumowując mam na myśli pracę jako programista - współpraca z
    bazami danych, komunikacja z użytkownikiem, rozwiązywanie problemów i ich
    implementacja w technologii jak napisałem powyżej.

    Dzięki za wszelkie przybliżenie możliwości zarobkowych w tej dziedzinie.

    Pozdrawiam

    Rafał

  • 2. Data: 2004-03-22 10:09:58
    Temat: Re: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > chciałbym się zorientować ( może ktoś będzie wiedział ) ile mniej
    więcej
    > można zarobić pracując etatowo w firmie jako programista stron
    internetowych

    z tego co obserwuję znajomych pracujących w tym temacie - "na etacie" to nic
    specjalnego, ale w momencie gdy coś robią na własny rachunek - jak
    najbardziej. A ile? Na etacie nie wiem, ale poza... sporo ;)

    Tom

  • 3. Data: 2004-03-22 11:00:07
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Rafał W" <s...@i...pl> napisał > chciałbym się
    zorientować ( może ktoś będzie wiedział ) ile mniej więcej
    > można zarobić pracując etatowo w firmie jako programista stron
    internetowych

    z tego co wiem to nie bardzo sie opłaca na etat, bo cie zawalą robotą a kasa
    moze nie byc wspołmierna do wykonanej pracy, owiele bardziej opłaca sie
    wspolpraca na zasadzie umowy o dzieło/zlecenie, bo to wychodzi około 300 zł
    za strone czyli przy 10 miesiecznie to prosty rahunek 3000, ale wiaze sie to
    z praca przez weekendy czasami po 14 godzin dziennie jak trzeba, przynajmiej
    w firmie w której pracuje tak jest
    Drag

  • 4. Data: 2004-03-22 14:05:51
    Od: Kudłaty <k...@g...pl>

> [...]
    > z praca przez weekendy czasami po 14 godzin dziennie jak trzeba, przynajmiej

    Mam prze to rozumiec ze twoi koledzy robia 10 stron miesiecznie od a do
    zet za 300 zl??
    Chciałbym zobaczyc te strony. No chyba, że mówisz o samym programowaniu
    ale to i tak wychodzi 1 strona przez 3 dni. Niemożliwe jeśli chcesz
    zrobic dobra stronę wykorzystując wszystko co wymienione powyżej. Chyba,
    że robsz strony we Front Page'u.

    NA koniec wcale nie przecze że można dobrze zarobić, ale właśnie na
    konkretnych zleceniach, bo jak firma xx chce trzy podstrony za 300 zl i
    Pan kierownik firmy bedzie zmienial po 10 razy zdanie co do zawartości
    to nigdy sie nie wyrobisz.

    Kudlaty

  • 5. Data: 2004-03-22 17:42:53
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Mon, 22 Mar 2004 12:00:07 +0100, gdy "Drag"
    <d...@n...com.pl> napisał:

> [...]
    >z praca przez weekendy czasami po 14 godzin dziennie jak trzeba, przynajmiej

    o jezusiczku, toż to stachanowskie normy, 10 stron miesiecznie :)
    a nie lepiej jedną za 2500?

    tak w ogóle mówisz to z doświadczenia?

    bo nie wierze że można tak trzaskać www. Tzn. technicznie mozna, ale jak
    znalezc 10 klientow miesiecznie na takiej jakosci produkt?

    pzdr
    r.

  • 6. Data: 2004-03-22 22:23:17
    Od: "Michael" <m...@k...jest.na.tlen.pl>

> [...]

    > za strone czyli przy 10 miesiecznie to prosty rahunek 3000, ale wiaze sie
    > z praca przez weekendy czasami po 14 godzin dziennie jak trzeba,

    Tylko czy 3000 zł to dużo? W końcu nie każdy się do tego nadaje i widzieć
    też trochę trzeba...

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-03-23 21:41:13
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał
    > o jezusiczku, toż to stachanowskie normy, 10 stron miesiecznie :)
    > a nie lepiej jedną za 2500?

    to jest tak ze grafik dostaje około 300 zł za strone o wartosci 1500 netto

    > tak w ogóle mówisz to z doświadczenia?

    oczywiście z doswiadczenia, pracuje w firmie która sie tym zajmuje zawodowo

    > bo nie wierze że można tak trzaskać www. Tzn. technicznie mozna, ale jak
    > znalezc 10 klientow miesiecznie na takiej jakosci produkt?

    od tego to ja juz jestem, grafik ma tu o tyle dobrze ze dostaje zlecenie i
    nie musi szukac klienta, wiec wystarczy zrobic ok 10 projektów w miesiacu,
    ale to jest tak ze to si ciągnie np mam projekty z grudnia zakonczone w
    marcu, ale po pewnym czasie wszystko sie tak nakrece ze wychodzi ok 10
    projektów zamknietych w miesiącu

    strony sa profesjonalne, czyli za strone z ok 10 podstronami w htmlu z php i
    MySQL klient zapłaci 1500+hosting, ja zgarne jedna czwarta grafik 300 a
    reszta dla firmy, oczywiscie flash jest drozszy taz minimum 20% do 50%
    graficy narzekają co najwyzej nanawał pracy

    jak macie jakies konkretne pytania to piszcie chetnie odpowiem
    --
    Drag

  • 8. Data: 2004-03-25 17:44:43
    Od: "Wacław" <...@...com>

    Użytkownik "Rafał W" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > implementacja w technologii jak napisałem powyżej.
    >
    > Dzięki za wszelkie przybliżenie możliwości zarobkowych w tej dziedzinie.

    Znam ludzi, ktorzy nie sa w stanie zarobic na pisaniu stron nawet 300zl
    miesiecznie. A słabi nie są.

  • 9. Data: 2004-03-25 19:51:22
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wacław <...@...com> napisał(a):

    > Znam ludzi, ktorzy nie sa w stanie zarobic na pisaniu stron nawet 300zl
    > miesiecznie. A słabi nie są.

    O to bardzo ciekawe! A dlaczego?!?! Przecież podobno na tym tak dobrze
    się zarabia.

    Marek

  • 10. Data: 2004-03-26 00:30:36
    Od: "Cam" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Etatowo - nie wiem. Jak z wszystkimi etatami: zależy od firmy i kto jest Twoim ojcem.
    Nieetatowo -
    jak wszędzie: jak znajdziesz dojścia do dobrych klientów to i serwisy za
    kilkadziesiąt tysięcy można
    machać. Ja poniżej 1500,- na stronę główną + kilka podstronek generowanych z bazki
    staram się nie
    schodzić. Jak klient nie chce tyle dać, z reguły się okazuje, że praca dla niego była
    od początku
    nieopłacalnym nieporozumieniem, tzn. klient, który od początku stara się stówkę tu i
    tam urwać, a
    nie jest dla niego najważniejsza kwestia merytoryczna, jest zwykłym handlarzyną i na
    kontaktach z
    takimi nie wychodzi się dobrze. Starają się potem w ramach wytargowanej ceny dostać
    jak najwięcej:
    mnożą dodatkowe duperele, zmieniają zdanie, szarogęszą się jak hrabiowie. A płacą jak
    parchy. Tyle
    głos doświadczenia :))

    pozdrawiam
    Cam

    PS. Rób DOBRE strony, a powodzenie, lepsze kontakty/kontrakty znajdą do Ciebie
    drogę...