PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista stron WWW - czy da się na tym zarobić... › Re: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    Date: Mon, 22 Mar 2004 18:42:53 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Mon, 22 Mar 2004 12:00:07 +0100, gdy "Drag"
    <d...@n...com.pl> napisał:

    >z tego co wiem to nie bardzo sie opłaca na etat, bo cie zawalą robotą a kasa
    >moze nie byc wspołmierna do wykonanej pracy, owiele bardziej opłaca sie
    >wspolpraca na zasadzie umowy o dzieło/zlecenie, bo to wychodzi około 300 zł
    >za strone czyli przy 10 miesiecznie to prosty rahunek 3000, ale wiaze sie to
    >z praca przez weekendy czasami po 14 godzin dziennie jak trzeba, przynajmiej
    >w firmie w której pracuje tak jest

    o jezusiczku, toż to stachanowskie normy, 10 stron miesiecznie :)
    a nie lepiej jedną za 2500?

    tak w ogóle mówisz to z doświadczenia?

    bo nie wierze że można tak trzaskać www. Tzn. technicznie mozna, ale jak
    znalezc 10 klientow miesiecznie na takiej jakosci produkt?

    pzdr
    r.