PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista stron WWW - czy da się na tym zarobić... › Re: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    From: Kudłaty <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    Date: Mon, 22 Mar 2004 15:05:51 +0100

    > z tego co wiem to nie bardzo sie opłaca na etat, bo cie zawalą robotą a kasa
    > moze nie byc wspołmierna do wykonanej pracy, owiele bardziej opłaca sie
    > wspolpraca na zasadzie umowy o dzieło/zlecenie, bo to wychodzi około 300 zł
    > za strone czyli przy 10 miesiecznie to prosty rahunek 3000, ale wiaze sie to
    > z praca przez weekendy czasami po 14 godzin dziennie jak trzeba, przynajmiej
    > w firmie w której pracuje tak jest

    Mam prze to rozumiec ze twoi koledzy robia 10 stron miesiecznie od a do
    zet za 300 zl??
    Chciałbym zobaczyc te strony. No chyba, że mówisz o samym programowaniu
    ale to i tak wychodzi 1 strona przez 3 dni. Niemożliwe jeśli chcesz
    zrobic dobra stronę wykorzystując wszystko co wymienione powyżej. Chyba,
    że robsz strony we Front Page'u.

    NA koniec wcale nie przecze że można dobrze zarobić, ale właśnie na
    konkretnych zleceniach, bo jak firma xx chce trzy podstrony za 300 zl i
    Pan kierownik firmy bedzie zmienial po 10 razy zdanie co do zawartości
    to nigdy sie nie wyrobisz.

    Kudlaty