PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - czas karencji ogloszenia?

  • 1. Data: 2004-03-22 12:17:13
    Temat: pl.praca.oferowana - czas karencji ogloszenia?
    Od: c...@i...pl_niespamuj (Cyb)

    Witam,

    Jaki w tej chwili jest czas karencji ogloszenia na pl.praca.oferowana
    (czyli pojakim czasie moge wyslac to samo ogloszenie)
    3 miesiace czy 1 miesiac?

    pozdrawiam,
    p.s. dla tych ktorzy beda chcieli mnie odeslac na akson.sgh* :
    w tej chwili akson chyba lezy bo wogole nie moge wejsc na jakikolwiek
    adres na nim...
    Cyb

  • 2. Data: 2004-03-22 12:25:27
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - czas karencji ogloszenia?
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Cyb" <c...@i...pl_niespamuj> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jaki w tej chwili jest czas karencji ogloszenia na pl.praca.oferowana
    > (czyli pojakim czasie moge wyslac to samo ogloszenie)
    > 3 miesiace czy 1 miesiac?

    14 dni

    m.

  • 3. Data: 2004-03-22 12:41:19
    Od: c...@i...pl_niespamuj (Cyb)

    On Mon, 22 Mar 2004 13:25:27 +0100, "mag."
    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    >14 dni
    az tak skrocono czas miedzy ogloszeniami?
    az musze w najnowsze FAQ spojrzec...

    widze ze w koncu zauwazono problemy dzisiejszego rynku pracy ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2004-03-22 14:01:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Cyb <c...@i...pl_niespamuj> wrote:

    > az tak skrocono czas miedzy ogloszeniami?

    Za głosem ludu.

    > az musze w najnowsze FAQ spojrzec...

    Podpowiem Ci - dawno temu.

    --