PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista stron WWW - czy da się na tym zarobić... › Re: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    From: "Drag" <d...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    Date: Tue, 23 Mar 2004 22:41:13 +0100

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał
    > o jezusiczku, toż to stachanowskie normy, 10 stron miesiecznie :)
    > a nie lepiej jedną za 2500?

    to jest tak ze grafik dostaje około 300 zł za strone o wartosci 1500 netto

    > tak w ogóle mówisz to z doświadczenia?

    oczywiście z doswiadczenia, pracuje w firmie która sie tym zajmuje zawodowo

    > bo nie wierze że można tak trzaskać www. Tzn. technicznie mozna, ale jak
    > znalezc 10 klientow miesiecznie na takiej jakosci produkt?

    od tego to ja juz jestem, grafik ma tu o tyle dobrze ze dostaje zlecenie i
    nie musi szukac klienta, wiec wystarczy zrobic ok 10 projektów w miesiacu,
    ale to jest tak ze to si ciągnie np mam projekty z grudnia zakonczone w
    marcu, ale po pewnym czasie wszystko sie tak nakrece ze wychodzi ok 10
    projektów zamknietych w miesiącu

    strony sa profesjonalne, czyli za strone z ok 10 podstronami w htmlu z php i
    MySQL klient zapłaci 1500+hosting, ja zgarne jedna czwarta grafik 300 a
    reszta dla firmy, oczywiscie flash jest drozszy taz minimum 20% do 50%
    graficy narzekają co najwyzej nanawał pracy

    jak macie jakies konkretne pytania to piszcie chetnie odpowiem
    --
    Drag