PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak KURWA można!

  • 1. Data: 2004-03-21 22:24:05
    Temat: jak KURWA można!
    Od: "faktonik" <f...@o...pl>

    >Szanowni Panstwo,

    >Wszystkie media zajely sie juz "nowymi" wiadomosciami, a my wciaz nie
    mozemy pogodzic sie ze smiercia >ponad 200 osob w Madrycie, tym bardziej, ze
    to byla smierc bez sensu.
    >Najgorsze uczucie - bezsilnosc - pozostaje z nami.
    >Swiat biegnie dalej... dlatego nasz serwis nadal dziala i zaprasza.......

    KURWA !!!!!!!!!!!!!

    ZA TAKIM NAGŁÓWKIEM DOSTAŁEM LINKA DO JAKIEJŚ
    gównianej agencji promocyjnej z popieprzonej Warszawki !
    To świeżo wyszkolone gówniarstwo od marketingu mając o sobie świetne
    mniemanie
    doprowadza mnie do szewskiej pasji, czy Wam w tych łbach poza chciwością do
    kasy już nic sie nie telepie !!

  • 2. Data: 2004-03-21 22:42:55
    Temat: Re: jak KURWA można!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "faktonik" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mniemanie
    > doprowadza mnie do szewskiej pasji, czy Wam w tych łbach poza chciwością

    Tu masz wytyczne co dalej

    http://homepages.globe.net.nz/marcinf/abuse.html

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 3. Data: 2004-03-21 23:51:00
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

    > gównianej agencji promocyjnej z popieprzonej Warszawki !

    Witam,
    to nie jest kwestia miasta, że tak powiem od.... się od Warszawy,
    to jest kwestia po....ch ludzi - mogą działać w KAŻDYM mieście.

    A'propos nie dawno wróciłem z Francyi i można powiedzieć że na
    zachodzie bez zmian: to co Ty sądzisz o Warszawie tam sądzą o
    Polsce i nawet brak argumentów żeby polemizować.

    emandk

  • 4. Data: 2004-03-22 00:14:24
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    f...@o...pl news:c3l4m1$bet$1@korweta.task.gda.pl

> [...]
    > mniemanie
    > doprowadza mnie do szewskiej pasji, czy Wam w tych łbach poza
    > chciwością do kasy już nic sie nie telepie !!

    Spam... istnieje nie od dzis.
    Ale jest wiele sposob aby z nim walczyc.
    Polecam np. linki z mojego www - http://www.raf256.com/spam/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2004-03-22 01:02:48
    Od: "BadKarma" <b...@i...pl>

    Przychylam się. Porażka. manieryzacja warszawki swoją drogą, ale zajawka
    jest kretyńska. Albo mieli za 5 minut deadline albo copywriterów na wysokim
    poziomie..testardo to nie jest..

    a tak w ogóle - JAKA TO AGENCJA??

    Bad

  • 6. Data: 2004-03-22 09:00:16
    Temat: Re: jak, można!
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "faktonik" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    >jak KURWA można!

    znaczy to KURWA to przecinek czy spójnik ?

    ps. a ja nie znosze takiego słownictwa na publicznych forach - bez względu
    na powody ....

    Piotr Żebrowski

  • 7. Data: 2004-03-22 13:17:07
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Użytkownik "emandk" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    > to nie jest kwestia miasta, że tak powiem od.... się od Warszawy,
    > to jest kwestia po....ch ludzi - mogą działać w KAŻDYM mieście.

    Dokładnie!!
    Ja dostaję jakieś pi pi ... z Krakowa, Szczecina a nawet gdzieś z Suwałk.
    Nie mówiąc już o jakiejś "zagranicznej inwazji spamowców" :((

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 8. Data: 2004-03-22 14:45:37
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    faktonik <f...@o...pl> napisał(a):

    > To świeżo wyszkolone gówniarstwo od marketingu mając o sobie świetne
    > mniemanie
    > doprowadza mnie do szewskiej pasji, czy Wam w tych łbach poza chciwością do
    > kasy już nic sie nie telepie !!

    A trzecią część trylogii o Pawlakach i Kargulach widziałeś?
    Byli w USA i miała być audycja w lokalnym polskim radio, jakiś wywiad
    związany ze śmiercią Pawlaka, który żył i zmarł w Stanach.
    W studio brat zmarłego i najbliższa rodzina, a prowadzący wywiad rozpoczyna
    od reklamy jakiś pieprzonych produktów. Oni tam w kapitaliźmie mają łby
    porąbane. Przeczytaj sobie jak się pracuje w tym marketingu, doradztwie
    i innych - na wzór zachodni (jedyny słuszny oczywiście).

    www.trybuna.com.pl/200402/d.htm?id=1332

    Czy sądzisz, że po pewnym czasie pracy w takich warunkach można zachować
    normalność?

    Marek

  • 9. Data: 2004-03-22 15:22:58
    Temat: Re: jak KURWA można! OT
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    " Marek" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > od reklamy jakiś pieprzonych produktów. Oni tam w kapitaliźmie mają łby
    > porąbane. Przeczytaj sobie jak się pracuje w tym marketingu, doradztwie
    > i innych - na wzór zachodni (jedyny słuszny oczywiście).

    "tam w kapitalizmie"? Kapitalizm jest rowniez tu, w Polsce AD2004.

    > Czy sądzisz, że po pewnym czasie pracy w takich warunkach można zachować
    > normalność?

    najpierw korumpowali nas i gnoili wschodni komunisci, teraz korumpuja i
    gnoja zachodni kapitalisci. Oj, biedni my Polacy, biedni ;)

    marek

    p.s. co nie zmienia faktu, ze "zagajenie" spamu smierdzi. No, ale ktos
    wymyslil, usmiechnal sie radosnie, ze takie zgrabne... Nie pierwszy raz i
    nie ostatni.

  • 10. Data: 2004-03-22 23:19:02
    Od: Harry <h...@i...pl>

    > "tam w kapitalizmie"? Kapitalizm jest rowniez tu, w Polsce AD2004.

    Naprawdę? A mi się cały czas wydawało, że to pseudodemokracja, tudzież
    dupokracja...

    --
    Leszek Miller "Ten rok był znakomity dla gospodarki" (24.12.2003)