PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...

  • 11. Data: 2004-03-26 07:20:05
    Temat: Re: programista stron WWW - czy da się na tym zarobić...
    Od: Kudlaty <k...@g...pl>

    Użytkownik Cam napisał:

> [...]
    > schodzić. Jak klient nie chce tyle dać, z reguły się okazuje, że praca dla niego
    była od początku
    > nieopłacalnym nieporozumieniem, tzn. klient, który od początku stara się stówkę tu
    i tam urwać, a
    > nie jest dla niego najważniejsza kwestia merytoryczna, jest zwykłym handlarzyną i
    na kontaktach z
    > takimi nie wychodzi się dobrze. Starają się potem w ramach wytargowanej ceny dostać
    jak najwięcej:
    > mnożą dodatkowe duperele, zmieniają zdanie, szarogęszą się jak hrabiowie. A płacą

    W pełni popieram. Im na niższą cenę się umawiasz z gościem, tym będzie
    Ci bardziej marudził. To jakiś fenomen:)

    Kudlaty

  • 12. Data: 2004-03-27 07:02:16
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wacław <...@...com> napisał(a):

    > Znam ludzi, ktorzy nie sa w stanie zarobic na pisaniu stron nawet 300zl
    > miesiecznie. A słabi nie są.

    No ja nadal czekam na informację dlaczego są tacy, co nie mogą zarobić
    na tym nawet 300 PLN miesięcznie - "a słabi nie są".

    Marek

  • 13. Data: 2004-03-27 10:09:16
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > No ja nadal czekam na informację dlaczego są tacy, co nie mogą zarobić
    > na tym nawet 300 PLN miesięcznie - "a słabi nie są".

    Trzeba jeszcze miec klienta na strone.
    Wiekszosc firm ma strony, pozostaly albo takie firmy, ktore nie sa
    przekonane do tej formy informacji/relkamy, albo takie ktore bardzo
    chetnie....ale nie sa w stanie zebrac dla wykonawcy materialow -"Akurat mamy
    duuuzo pracy....ale za dwa miesiace...napewno"....- i tak ktorys rok
    Czesto firma decyduje sie na budowe stron pod wplywem argumentow handlowca
    wspoldzialajacego z projektntem....aby po tym podjeciu decyzji wykonanie
    zlecic komus z rodziny lub stalej firmie komp. z ktora wspolpracuja.
    Z powyzszego - i z wielu innych - wynika, ze do projektanta wspolpracujacego
    ze slabymi handlowcami lub szukajacego na wlasna reke dociera malo zlecen, z
    ktorych czesc z powodu roznego tempa wspolpracy z klientem rozciaga sie w
    czasie od momentu rozpoczecia do finalizacji.
    Efektem czesto jest to, ze projektant decyduje sie wykonac dla klienta lub
    zlecajacego mu posrednika, zlecenia pracochlonne za grosze, stanowiace nikly
    procent typowej ceny takiego serwisu.
    Czyli dobry webmaster bez umiejetnosci handlowych, nie wspolpracujacy z
    porzadna firma wyszukujaca zlecenia, moze pracowac na takich stawkach,
    poniewaz nei umie sie "sprzedac"
    Jesli naprawde jest dobry to po zgromadzeniu portfolio predzej czy pozniej
    powinien wejsc w kontakt z jakas firma szukajaca dobrych webmasterow. i
    ilosc zlecen bedzie mu rosnac.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Marek
    >

    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ---

  • 14. Data: 2004-03-27 11:21:25
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba jeszcze miec klienta na strone.
    No tak, ale Amra twierdzi, że brak klientów nie może być przeszkodą
    w podjęciu własnej działalności gospodarczej, tak jak brak kasy na przejazd,
    nie może być przeszkodą w dojeżdżaniu codziennie przez pół Polski do pracy
    w Wa-wie, a tym bardziej w wyjeździe za pracą do UE lub USA.

    Marek