PracaGrupypl.praca.dyskusje › problemy ??? nie dla wszystkich ....

  • 1. Data: 2002-07-19 08:03:48
    Temat: problemy ??? nie dla wszystkich ....
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    Matko!!!
    niby firma ma klopoty, sa zwolnienia, restrukturyzacje, oszczednosci i
    wyrzeczenia....
    A tu wpadla mi do rak lista plac.... DŻISUS!, od kilku dni jestem w
    szoku....
    I jak tu ma byc dobrze w firmach....

    pzdrw
    JSR

  • 2. Data: 2002-07-19 08:12:26
    Temat: Re: problemy ??? nie dla wszystkich ....
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > wyrzeczenia....
    > A tu wpadla mi do rak lista plac.... DŻISUS!, od kilku dni jestem w

    Nie wiedzialem szczerze mowiac z Crowley ma klopoty finansowe ...

    AndY

  • 3. Data: 2002-07-19 08:12:40
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    "AndY" <a...@w...pl> wrote