PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-22 14:26:25
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek napisał:

    > Przekwalifikować? Na co?? Może na przedstawiciela handlowego :))) ?!?!?
    > Czy jest sens próbować coś, jeżeli się wie, że się wyleci z tego stanowiska
    > z hukiem, nawet gdy szef się da nabrać na rozmowie wstępnej :))))) ???
    > Byłem u doradcy zawodowego na testach i nic alternatywnego do tego co robiłem
    > do tej pory - nie znalazł.

    Znam ten bol :)
    Z odprawka w garsci poszedlem do doradcy, zeby ustalic na co sie
    przekwalifikowac - wydac pieniadze na kurs przekwalifikowujacy, poniewaz
    szanse na znalezienie pracy zblizonej do wykonywane przez ostatnie lata
    ocenialem na znikome.
    Tez kobieta napisala ze mna kilka roznych testow i wyszlo, ze najpierw
    dlugo, dlugo nic....zadnych zawodow...a potem rzeczy takie, jak robilem
    dotychczas - samodzielny pracownik od spraw nietypowych :))

    pzdr
    Krzysztof