PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-23 09:31:35
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wysyłam swoje papiery pocztą zwykłą lub mail-ową, to nikt mi wprost
    tego
    > nie powie, ale w moim PUP-ie mi powiedzieli, że gdy usiłowali moje papiery
    > wsadzić firmom do rekrutacji, to tamci nie chcieli - ze względu na wiek.

    Z tego co sie zorientowalem z rozmow telefonicznych z panienkami
    odbierajacymi zgloszenia na "15 osob do hurtownii firma zatrudni od zaraz"
    to powyzej 35 roku zycia nie chca nawet rozmawiac.
    Pierwsze pytanie"Jakie ma pan wyksztalcenie" drugie "ile ma pan lat"
    Buuuu...nawet kanciarze i oszusci od akwizycji postawili bariere wiekowa :((

    > pzdr
    > Marek
    >

    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/